رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در رشت مقابل تیم بعثت کرمانشاه متوقف و به نتیجه مساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا، تیمهای داماش و بعثت کرمانشاه عصر دوشنبه در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

در نیمه نخست این مسابقه، تیم داماش بر بازی تسلط بیشتری داشت و فرصتهای مناسب گلزنی بهتری به دست آورد که هیچ یک از فرصت‌ها تبدیل به گل نشد تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گل خاتمه یابد.

در دقایق پایانی نیمه نخست بازیکنان داماش نسبت به نحوه قضاوت داور اعتراض داشتند، تماشاگران حاضر در ورزشگاه نیز به شدت به نحوه قضاوت معترض بودند.

در نیمه دوم نیز تیم داماش با حمایت طرفدارانش بازی هجومی را به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی بدست آورد که این فرصتها تبدیل به گل نشد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را مهدی اجاقی با کمکهای میلاد قاسمی و سعید محمدی برعهده داشتند. امیر معصومی فر به عنوان داور چهارم و مختار مهدوی به عنوان ناظر گروه داوری این دیدار را قضاوت می کردند.

در جریان این بازی محمدجواد جلالی بازیکن تیم بعثت کرمانشاه در اواسط نیمه دوم با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

تیم فوتبال داماش در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم پور، محمد امینی کنعان طاهرنژاد، سیدعلیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، مهرداد بایرامی، محمدمهدی مهدیخانی، محمدسجاد قلی بیگی، علی خدایی، سعید حسین پور و سامان مهرابی زاده مقابل بعثت کرمانشاه قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال بعثت کرمانشاه با ترکیب علی محسن زاده، محمدجواد جلالی، عارف صیفی، مجتبی ممشلی، محمد بیرانوند، سجاد سیاه کمری، میرهادی میرجوان، مهدی شجاع، حسین ابراهیمی، حامد عسگری و بلال میرزاعلی رو در روی داماش قرار گرفت.

پیش از انجام این مسابقه تا پایان هفته دوم تیم بعثت کرمانشاه با کسب سه امتیاز در رتبه هفتم و داماش گیلان با کسب یک امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار داشتند.

تشویق سرمربی بعثت کرمانشاه

قبل از آغاز این دیدار طرفداران داماش یکصدا علی نظرمحمدی سرمربی فصل گذشته تیمشان و سرمربی کنونی بعثت کرمانشاه را تشویق کردند و برای این مربی گیلانی سنگ تمام گذاشتند.

همچنین علی نظرمحمدی با شاخه های گل به سمت هواداران داماش رفت و به ابراز احساسات آنان پاسخ داد ضمن اینکه حسین ابراهیمی و میرهادی میرجوان بازیکنان بعثت کرمانشاه که سابقه بازی در تیمهای گیلانی را دارند، توسط تماشاگران داماش تشویق شدند.

در پایان مسابقه نیز تماشاگران داماش گیلان با شعار " درخشان حیا کن، داماش را رها کن" خواستار جدایی این سرمربی از تیم داماش شدند.