۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85591793
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش گیلان جام آزادگان را با تساوی آغاز کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان برابر نیروی زمینی تهران متوقف شد تا لیگ دسته یک کشور را با تساوی آغاز کند.

به گزارش ایرنا تیم‌های فوتبال داماش و نیروی زمینی تهران غروب دوشنبه در هفته نخست رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک کشور جام آزادگان در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

در نیمه نخست این دیدار هر ۲ تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت چندان مناسبی به وجود نیامد تا این نیمه با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم، تیم داماش بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت مناسب گلزنی به دست آورد که این فرصتها به هدر رفت اما در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و تیم نیروی زمینی هم چند فرصت گلزنی به دست آورد که این موقعیتها هم تبدیل به گل نشد تا در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را شهاب محمدی با کمکهای امین اسکندری و میلاد لطفی برعهده داشتند، ضمن اینکه محمدحسین یحیی زاده به عنوان داور چهارم و بابک وسیله بر به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور یافتند.

تیم فوتبال داماش گیلان در این بازی با ترکیب سعید ابراهیم پور، محمد امینی، کنعان طاهرنژاد، سیدعلیرضا ابراهیمی، فردین نجفی، محمد شریفی، مهرداد بایرامی، محمدمهدی مهدیخانی، میلاد روئین، رضا زاهدتبار و رضا آذری مقابل نیروی زمینی قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با ترکیب ابراهیم مردای، مهیار جباری، طاهر شریعتی، وحید نورمحمدی، امیرحسین اسماعیل زاده، یونس دلفی، عقیل عنافچه، امیرحسین موسی زاده، حسام پورهاشم، امیرحسین خدامرادی و علی ملایی رو در روی داماش قرار گرفت.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های شور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha