تهران- ایرنا- در حالی که نتایج ضعیف منچستریونایتد در فصل جدید هم ادامه دارد، مدیران این تیم ۲ بازی دیگر هم قرار است به سرمربی هلندی‌شان فرصت بدهند و پس از این بازی‌ها درباره ماندن یا نماندن او تصمیم بگیرند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، اریک تن‌هاخ و منچستریونایتد شروع بسیار ضعیفی در این فصل داشته‌اند و تنها در سه بازی از ۹ مسابقه در تمام رقابت‌ها پیروز شده‌اند. در لیگ برتر، شیاطین سرخ با شکست برابر لیورپول و تاتنهام هاتسپر تنها با هفت امتیاز از ۶ بازی در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

با توجه به این نتایج، تن‌هاخ در خطر اخراج قرار گرفته است. با این حال مالکان باشگاه منچستر برای برکناری سرمربی هلندی‌شان عجله ندارند. مدیران تیم از بازیکنانی که در تابستان به تیم اضافه شده‌اند، از جمله ماتیس دی لیخت، جاشوا زیرکزی و مانوئل اوگارته راضی هستند و می‌خواهند به آنها زمان بدهند. به نظر می‌رسد که با توجه این شرایط یونایتد آماده است تا حداقل ۲ بازی دیگر به تن‌هاخ فرصت بدهد.

دیدار لیگ اروپا مقابل پورتو و دیدار هفته هفتم لیگ برتر با استون ویلا در لیگ برتر، ۲ دیداری است که باشگاه منچستر به سرمربی هلندی فرصت خواهد داد و پس از آن اگر روند تیم تغییر نکند، هیات مدیره باشگاه ممکن است اخراج تن‌هاخ را بررسی کند.

میرر گزارش داده است که اگر یونایتد راه خود را از تن‌هاخ جدا کند، تمام تلاش خود را برای جذب سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر یا گرت ساوت‌گیت، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، که پس از جدایی از سه شیرها بعد از یورو ۲۰۲۴ بدون تیم باقی است، انجام خواهد داد.

شیاطین سرخ روز پنجشنبه- ۱۲ مهر- در لیگ اروپا در ورزشگاه «دراگائو» به مصاف پورتو و یکشنبه ۱۵ مهر در هفته هفتم لیگ برتر به مصاف استون‌ویلا خواهند رفت. باید منتظر ماند و دید که آیا تن‌هاخ پس از این ۲ بازی نیز همچنان سرمربی یونایتد باقی خواهد ماند یا خیر.