تن‌هاخ پس از تساوی در اولین بازی لیگ اروپا: با اشتباه خودمان مجازات شدیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد، پس از تساوی مقابل توئنته در هفته اول لیگ اروپا به انتقاد از شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال منچستریونایتد، دیشب در هفته اول لیگ اروپا، برابر توئنته هلند در اولدترافورد به تساوی یک بر یک رسید تا مانند عملکرد پر فراز و نشیب در لیگ جزیره، در اروپا هم شروع خوبی نداشته باشد. کریستین اریکسن در این دیدار و در دقیقه ۳۵ منچستر را پیش انداخت اما سم لمرز در دقیقه ۶۸ گل مساوی تیم هلندی را وارد دروازه آندره اونانا کرد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک تمام شود.

اریک تن‎‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد پس از تساوی برای توئنته، به انتقاد از فرصت‌سوزی شاگردانش پرداخت و گفت: باید به حملات و فشار خودمان ادامه می‌دادیم و فرصت جلو آمدن به آنها برای زدن گل نمی‌دادیم اما ما امید آنها را برای مساوی زنده نگه داشتیم.

وی افزود: در نیمه دوم فشار تیم روی دروازه حریف را کم کردیم. این در حالی بود که وقتی یک بر صفر جلو هستیم، باید برای زدن گل دوم می‌رفتیم اما کار را تمام نکردیم.

سرمربی هلندی منچستریونایتد، ادامه داد: با این حال اشتباه کردیم و با اشتباه خودمان مجازات شدیم. مسئولیت تساوی به گردن تمام بازیکنان است.

یونایتد که در لیگ جزیره با ۷ امتیاز از ۵ بازی در رده یازدهم قرار دارد، در ادامه رقابت‌هایش، روز یکشنبه آینده(۸ مهر) میزبان تاتنهام هاتسپر است و پنجشنبه ۱۲ مهر در دومین هفته لیگ اروپا به مصاف پورتو خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha