۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85612107
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کابوس شیاطین سرخ در تئاتر رویاها؛ راهی برای نجات منچستر نیست

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر صفر برابر تاتنهام شکست خورد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، هفته ششم لیگ برتر انگلیس با جدال دو تیم منچستریونایتد و تاتنهام در ورزشگاه الدترافورد و با قضاوت کریس کاوانا ادامه یافت.

در شرایطی که شیاطین‌سرخ در صدد خلق موقعیت روی دروازه حریف بودند اما تیزهوشی و حرکت سریع میکی فن‌ده‌وین باعث شد تا تاتنهام در دقیقه سوم بازی به گل برسد.

در ادامه خطای کودکانه برونو فرناندز کاپیتان یونایتدها باعث شد تا داور او را از زمین بازی اخراج کند تا قبل از پایان نیمه نخست، شاگردان اریک تن‌هاخ ۱۰ نفره شوند. با این شرایط دو تیم به رختکن رفتند تا برای ۴۵ دقیقه دوم آماده شوند.

کابوس شیاطین سرخ در تئاتر رویاها؛ راهی برای نجات منچستر نیست

یونایتدها در نیمه دوم برای جبران و فرار از شکست پا به میدان گذاشتند اما اشتباه سرخ‌پوشان از یک سو و تمرکز بازیکنان تاتنهام باعث شد تا این امر محقق نشود. در ادامه و در دقیقه ۴۸ دژان کولوسفسکی دومین گل مهمان را به ثمر رساند تا بازی با برتری ۲ بر صفر تاتنهام ادامه پیدا کند.

در دقیقه ۶۱ توپ به دست مدافع تاتنهام برخورد کرد اما کریس کاوانا اعتقادی به پنالتی نداشت تا بازی دنبال شود. حسرت هواداران میزبان زیر بارش شدید باران با گل دقیقه ۷۸ دومینیک سولانکه کامل شد و آنها در خانه شاهد تحقیر تیم محبوب خود بودند. با این نتیجه تاتنهام به رده هشتم رفت و یونایتدها در رده یازدهم باقی ماند.

بورنموث و ساوتهمپتون فردا و از ساعت ۲۲:۳۰ آخرین بازی این هفته را برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha