از خواهان جدید ساوت‌گیت رونمایی شد/ بازگشت سرمربی سابق انگلیس به لیگ برتر؟

تهران- ایرنا- پس از مطرح شدن حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال انگلیس در منچستریونایتد، حالا صحبت از حضور او در کریستال پالاس است.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، گرت ساوت‌گیت در حالی تابستان امسال و پس از نایب قهرمانی با انگلیس در یورو ۲۰۲۴، از هدایت سه‌شیرها کنار رفت که در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تیم آینده این سرمربی مشهور به گوش می‌رسد.

ساوت‌گیت پس از هشت سال نشستن روی نیمکت انگلیس، پس از شکست ۲ بر یک مقابل اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴، اعلام کرد که در ماه جولای از سرمربیگری تیم ملی انگلیس استعفا می‌کند.

پس از جدایی از تیم ملی انگلیس، گفته شد که ساوت‌گیت یکی از گزینه‌های جدی هدایت منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن‌هاخ است اما اکنون گزارش جدیدی فاش شده که یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری در حال بررسی بازگرداندن ساوت‌گیت به فوتبال باشگاهی است.

ساوت‌گیت پیش از حضور در تیم ملی انگلیس، حد فاصل سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ هدایت میدلزبورو را بر عهده داشت و حالا صحبت از حضور او در دومین تجربه باشگاهی در لیگ جزیره است.

به گزارش گاردین، نام ساوت‌گیت به عنوان جانشین الیور گلاسنر، سرمربی کریستال پالاس مطرح شده است. این باشگاه لندنی با سه امتیاز از هشت بازی در رده هجدهم جدول لیگ برتر قرار دارد و هنوز نتوانسته است برای اولین بار از سال ۱۹۹۲ در این فصل پیروز شود.

با وجود این، گلاسنر همچنان از سوی اکثریت اعضای هیئت مدیره پالاس حمایت می‌شود، اما در صورت ادامه روند اخیر و بدون برد در لیگ برتر تا تعطیلات بین‌المللی نوامبر، برکنار خواهد شد.

با این حال به نظر می‌رسد کریستال پالاس، شانس زیادی برای جذب ساوت‌گیت نخواهد داشت. این مربی ۵۴ ساله گفته است می‌خواهد به خودش زمان بدهد تا تصمیم خوبی برای آینده بگیرد و به همین خاطر امسال مربیگری نخواهد کرد.

ساوت‌گیت دراین‌باره گفت: وقتی از یک نقش واقعا بزرگ بیرون می‌آیید، باید به خودتان زمان بدهید. باید به ذهن خود زمان بدهید. من از زندگی لذت می‌برم، بنابراین عجله‌ای نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha