شیراز- ایرنا- استاندار فارس، با اشاره به انجام عملیات وعده صادق ۲ توسط نیروهای مسلح کشورمان علیه جنایات صهیونیست ها گفت: این عملیات، نمایش اقتدار و صلابت نظام اسلامی بود.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در یادواره شهدای امدادگر فارس در شیراز افزود: امروز جمهوری اسلامی به واسطه خون مطهر و پاک شهدا به سطح قابل توجهی از از اقتدار و توانمندی توام با ایمان رسیده است.

او ادامه داد: عملیات دیشب که پاسخی کوبنده به جنایات و تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی بود، موجب خوشحالی و غرور تمام ایرانیان با غیرت و با شرف شد چرا که همه عالم بیش از پیش به پستی و رذالت رژیم منحوس صهیونیستی پی بردند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی افزود: این شهید بزرگوار که پرچمدار مقاومت بود به دست شقی ترین موجودات به شهادت رسید و این شهادت آن هم به دست خبیث ترین موجودات در نزد خداوند بالاترین پاداش است.

استاندار فارس گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج مقابله‌ و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته و این مبارزه تا رهایی کامل مظلوم ادامه خواهد داشت.

ایمانیه افزود: قطعا خون شهدا باعث عزت و سرافرازی ایران عزیز شده و بنابراین همه وظیفه داریم بکوشیم تا حداقل بخشی از دین خود را به شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها ادا کنیم.

وی، با اشاره به نقش ارزشمند امدادگران در دوران دفاع مقدس گفت: حفظ جان رزمندگان که هر کدام ذخیره‌ای برای انقلاب اسلامی بوده‌اند در دوران دفاع مقدس بر عهده امدادگران بود و امروز هم آنها همانند گذشته در کنار مردم و یاری گر آنها هستند.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت. این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.