مسافران پروازهای منتقل شده به فرودگاه شیراز به مقصد رسیدند

شیراز- ایرنا- برخی پروازها به مقصد دیگر شهرهای کشور به دنبال اجرای عملیات وعده صادق ۲ در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشستند که مدیرکل فرودگاه های فارس گفت با برنامه ریزی های صورت گرفته مسافران این پروازها از شیراز به مقاصد خود اعزام شدند.

مدیر کل فرودگاه‌های فارس، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شب گذشته (سه شنبه) شاهد فرود چهار پرواز که از مبدا کیش و قشم عازم تهران بودند در فرودگاه شیراز بودیم.

فخرالدین کشاورز افزود: نخستین پرواز مربوط به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به شماره پرواز ۳۵۳ در مسیر کیش – تهران بود که ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه با ۱۲۹ مسافر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر از مسافران این پرواز به دنبال تقاضای خودشان توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی در هتل مستقر شدند و سایر مسافران به وسیله اتوبوسی که توسط این اداره کل و با همکاری اداره کل راهداری فارس تامین شد به تهران اعزام شدند.

او اظهار کرد: پرواز دوم نیز مربوط به شرکت هواپیمایی کاسپین به شماره ۶۹۳۷ در مسیر قشم – تهران بود که ساعت ۲۰ و ۴۳ دقیقه با ۱۲۱ مسافر وارد فرودگاه شیراز شد.

مسافران پروازهای منتقل شده به فرودگاه شیراز به مقصد رسیدند

مدیر کل فرودگاه‌های فارس گفت: در ساعت ۲۰ و ۴۶ دقیقه نیز پرواز هواپیمایی قشم ایر به شماره ۱۲۲۵ با ۸۹ مسافر و در ساعت ۲۰ و ۵۳ دقیقه نیز پرواز هواپیمایی آوا به شماره ۷۷۲۳ با ۵۰ مسافر که از کیش عازم تهران بودند در فرودگاه شیراز به زمین نشستند.

کشاورز افزود: با هماهنگی اداره کل فرودگاه‌های فارس و همراهی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، مسافران این پروازها شب گذشته به وسیله ۲ دستگاه اتوبوس به مقصد تهران اعزام شدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

سپاه پاسداران افزود: این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع صورت گرفته است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا در حالیکه برای سخنرانی در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به سر می برد، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد و هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ منتشر شد شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تایید کرد.

«سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان» از فرماندهان پیشکسوت و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشار سپاه در لبنان در حمله تروریستی رژیم سفاک صهیونی در جمعه ششم مهر ۱۴۰۳ به همرزمان شهید خود پیوست.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مذاکره کننده این جنبش برای توافق آتش بس، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha