اصفهان -ایرنا- استاندار اصفهان با تأکید بر همدلی و همکاری اقشار مختلف، خواستار تلاش مشترک برای رفع بحران‌های استان اصفهان شد و گفت: برای حل مشکلات استان اصفهان یکدل شویم.

مهدی جمالی‌نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر نیاز به همدلی و هم‌راستایی در مدیریت مشکلات استان گفت: مدیریت‌ها مانند دو امدادی هستند و افرادی که در این عرصه حضور دارند باید با انگیزه و همت بیشتری کار کنند.

وی با اشاره به مشکلات فراوان استان از جمله فرونشست، آلودگی هوا و تنش‌های آبی تصریح کرد: فرصت پرداختن به مسائل حاشیه‌ای وجود ندارد و باید همه برای کار کردن هم‌قسم شویم، زیرا. مردم تشنه کار و فعالیت هستند و لازم است جریان‌های سیاسی و ذائقه‌های مختلف در یک راستا برای حل مشکلات استان بکوشند.

جمالی‌نژاد افزود: مدیران قبلی شبانه‌روز تلاش کردند و هدف ما نیز این است که اقدامات آنها را با سرعت بیشتری تکمیل کنیم، همچنین پروژه‌هایی را که در مدت چهار سال به اتمام خواهند رسید، شروع کنیم.

وی همچنین بر لزوم همکاری همه گروه‌ها از جمله فعالان اجتماعی، سیاسی و اقتصادی تأکید و اعلام کرد: برای حمایت از این همکاری، آمادگی کامل دارم و معتقدم باید تصحیح، تسریع و تکریم کنیم تا استان ما به پیشرفت برسد.

استاندار اصفهان همچنین به ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان اشاره کرد و گفت: اصفهان ظرفیت‌های زیادی دارد و نباید اجازه دهیم سرمایه‌گذاران به استان‌ها و کشورهای دیگر بروند بلکه باید فضایی فراهم کنیم تا آنها بتوانند سرمایه‌های خود را در استان خود هزینه کنند.

وی در پایان از برگزاری جلساتی با اقشار مختلف در مدت حضور خود خبر داد و افزود: تلاشم این است که با ایجاد هم‌افزایی، همگان را به گفتمان کار و فعالیت در راستای حل مشکلات استان بسیج کنم.