اصفهان-ایرنا- معاون پیشین عمرانی استانداری اصفهان گفت: سهل‌انگاری در برابر نفوذ برخی افراد و جریان‌ها؛ فرایند تصمیم‌سازی مدیران را به نفع مردم و سونوشت استان مختل می‌کند.

به گزارش ایرنا مهران زینلیان روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه معاونان جدید استانداری در دولت چهاردهم افزود: این مساله بعنوان آفت توسعه و بالندگی، فرایندهای طی شده را به بیراهه می‌کشاند و مسوولان را از هدف نهایی دور می‌کند.

وی افزود: بر مبنای این مساله در دولت سیزدهم تلاش شد تا مقابل تصمیم‌های غلط بایستیم و بر اساس هر آنچه به نفع مردم است، کارها را پیش ببریم.

زینلیان با بیان اینکه برایند اقدامات انجام شده در دولت قبل در اصفهان با اقدامات چند دهه برابری می‌کند، افزود: در دولت شهید رییسی، بسیاری از مسائل مهم استان در بخش آب، میراث فرهنگی، محیط زیست و واحدهای تولیدی که بر زمین مانده بود بطور مجدانه پیگیری شد که برخی از نتایج آن ملموس بود و برخی از دستاوردهای دیگر در بلندمدت پدیدار خواهد شد.

معاون پیشین عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: فضای مشورت‌پذیری با کارشناسان تخصصی در سازوکار اجرایی دولت سیزدهم در بسیاری از موارد راهگشا بود.

زینلیان افزود: در کنار فضای همدلانه و دوستانه، حجم کارها در سه سالی که گذشت به قدری زیاد بود که گاهی تا پاسی از شب مشغول افتتاح طرح یا برگزاری جلسات راهبردی بودیم.

معاون پیشین عمرانی استانداری اصفهان گفت: خدمت به مردم در دولت شهید رییسی خستگی نداشت و همه آن لحظات خاطره‌ای ماندگار و شیرین است.

زینلیان با بیان اینکه در دوره قبل تقسیم کار در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان بخوبی انجام شده و شرح وظایف و اختیارت هر حوزه مشخص بوده است، افزود: تنها نگرانی ما به سرانجام رسیدن پروژه‌های آب اصفهان است که امیدواریم دولت چهاردهم نیز این مساله را در اولویت قرار دهد.

معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در این آیین گفت: در حکمرانی دینی، «ولایت‌پذیری» و «خادم مردم بودن» معیار شایستگی مدیران است.

محمدرضا جان نثاری افزود: این ویژگی‌ها بطور کامل در منش شهیدان رجایی و رییسی مشهود بود، از این رو آنها در تاریخ خدمتگزاری نظام به مردم ماندگار و جاودانه شدند.

وی ادامه داد: رویکرد استاندار پیشین اصفهان بعنوان نماینده دولت شهید رییسی در مردمداری و پیگیری مجدانه مشکلات آب، قابل قدردانی است.

جان نثاری افزود: بر اساس توصیه مهم رهبر معظم انقلاب، همه باید برای موفقیت دولت چهاردهم هم‌افزا شویم و این اصل کلیدی باید مورد توجه همه افرادی که مسوولیت می گیرند یا مسوولیت‌ها را تحویل می‌دهند، قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا،در این آیین با احکامی جداگانه از سوی استاندار اصفهان، علیرضا قاری‌قرآن بعنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی، ایوب درویشی بعنوان سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی، اکبر صالحی بعنوان سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی بعنوان مشاور استاندار و مدیرکل حراست، غلامرضا کیهانپور بعنوان مشاور استاندار در امور پیگیری‌های ویژه، سید جمال‌الدین صمصام شریعت بعنوان مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت‌نژاد بعنوان مشاور استاندار معرفی شدند.

همچنین از تلاش‌های معاونان پیشین استانداری قدردانی شد.

برچسب‌ها