امام جمعه اصفهان: سابقه مدیریتی استاندار جدید، «اعتمادآفرین» است

اصفهان-ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام‌ جمعه اصفهان گفت: سابقه قبلی و دستاوردهای مدیریتی جمالی نژاد استاندار جدید استان بخصوص در دوره تصدی شهرداری این کلانشهر، «اعتمادآفرین» است.

به گزارش ایرنا آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد روز شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار جدید اصفهان افزود: تلاش‌های سیدرضا مرتضوی استاندار پیشین بخصوص در مساله آب ستودنی است و امیدواریم استاندار جدید نیز این مسیر را دنبال کند،گرچه بنا به اذعان استاندار قبلی؛ مهدی جمالی‌نژاد نیز همواره در مطالبه‌گری بحث آب استان نیز نقش‌آفرینی داشته است.
وی افزود: مردمسالاری و خدمت به مردم‌ باید در واقعیت اجرا شود و در روایات و احادیث ما نیز در باره آن سفارش شده است.
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد افزود: جایگاه کسانی که کار مردم را راه می‌اندازند و با آنها مدارا می‌کنند در آموزه‌های اسلامی بسیار والا و باارزش است.
وی توصیه کرد: لازم است در سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به نحوی حرکت کنیم که کار برای مردم سخت‌تر نشود.
امام‌جمعه اصفهان تصریح کرد: همه باید به اصل مهم تکریم ارباب رجوع پایبند باشیم کمااینکه یکی از دلایل بعثت پیامبر اکرم(ص) مدارا با مردم و مهربانی زمامداران با آنهاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سابق اصفهان نیز در این مراسم گفت:‌ مردمداری و دوری از تجملات و اشرافیت از شاخصه‌های مهم مرتضوی استاندار سابق اصفهان است.

محمدرضا جان نثاری افزود: استاندار سابق اصفهان مورد اعتماد رییس جمهور شهید بود و خود را سرباز ولایت می‌دانست.

وی برای جمالی‌نژاد استاندار جدید اصفهان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایرنا، آیین معارفه استاندار اصفهان، امروز با حضور معاون راهبردی رییس جمهور و وزیر کشور در تالار «نگین» سپاهانشهر اصفهان در حال برگزاری است.

مهدی جمالی نژاد استاندار جدید استان اصفهان، دکترای برنامه‌ریزی شهری دارد و پیش از این معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بود.

شهرداری شهرهای اصفهان و یزد از دیگر سوابق مدیریتی اوست.

سیدرضا مرتضوی استاندار سابق اصفهان نیز سه سال عهده‌دار این مسوولیت در دولت سیزدهم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha