۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰
کد خبر: 81832538
T T
۰ نفر
مدیرآموزش و پرورش شهرستان های تهران: ابزار توسعه و تغییر نگرش اجتماعی، آموزش است

شهرری ـ ایرنا ـ مدیركل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ابزار توسعه، تغییر نگرش اجتماعی و رفتار متناسب با فرهنگ شهروندی، آموزش است.

به گزارش ایرنا، علیرضا كمره ای روز سه شنبه در مراسم تجلیل از سوادآموزان برتر شهرستان های استان تهران با بیان اینكه مسائل شهروندی به همراه تنوع فراوان آن به مقوله سواد و دانش گره خورده است افزود: سواد آموزی می تواند به عنوان یكی از دغدغه های مهم شهرداری ها باشد.
وی با بیان اینكه شهروندی مفهوم توسعه یافته شهرنشینی است افزود: شرط تحقق حقوق متقابل افراد در نظام شهروندی تغییر نگرش جامعه و شكل گیری مفاهیم مرتبط با شهروندی است.
كمره ای گفت: نظام مطلوب شهروندی، فصل مشترك همكاری آموزش و پرورش و شهرداری ها است كه خروجی آن تقویت فرهنگ شهرنشینی است.
وی با بیان اینكه همكاری آموزش و پرورش و شهرداری ها برای برخورداری شهروندان از نعمت های مادی و رفاه اجتماعی زمینه ساز ورود به مدینه فاضله است بر ارتباط بیشتر و بهتر این دو نهاد برای رشد توسعه آموزش تاكید كرد.
مراسم تجلیل از سوادآموزان برتر شهرستان های استان تهران با حضور سواد آموزان برتر، آموزشیاران نهضت سواد آموزی و مسوولان آموزش و پرورش و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در شهرری برگزار شد.
در این مراسم از سوادآموزان برتر شهرستان های استان تهران با حضور باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی، كمره ای مدیر كل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، رفیع مدیر كل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و كتانباف شهردار منطقه 20 تهران تجلیل و قدردانی شد. ك/3
6139
۰ نفر