۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۳
کد خبر: 81837546
T T
۰ نفر
تقدير وزير بهداشت از آموزش و پرورش بخاطر ساماندهي بوفه هاي مدارس

تهران - ايرنا - وزير بهداشت، درمان آموزش پزشكي گفت: وزارت بهداشت درخصوص بوفه مدارس اقدامات خوبي انجام داده و همكاري آموزش و پرورش در ساماندهي بوفه هاي مدارس نيز شايسته تقدير است .

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا، سيد حسن قاضي زاده هاشمي در گفت و گويي اظهار كرد : ما يك تيم مشترك با آموزش و پرورش داريم و قرار شد در طول سه ماه اول سال تحصيلي كه الان از نيمه گذشته، تمام بوفه هاي مدارس را سامان بخشند كه به نظر من اين طرح تا الان موفق بوده و در آينده گزارشي را در اين زمينه ارائه خواهيم داد .
وي با بيان اينكه اكثر بوفه ها، خدمات خود را متناسب با بخشنامه ارائه شده تنظيم كرده اند، تصريح كرد : تا كنون بيش از 80 درصد مدارس خدمات خود را متناسب با بخشنامه اي كه از سوي وزارت بهداشت ارايه شده است تنظيم كردند و باقي مانده هم تا آخر فصل پاييز انجام خواهد شد كه در مرحله بازديد است و تا كنون بيش از 2000 بازديد انجام شده است .
به گزارش سازمان دانش آموزي، وزير بهداشت در ادامه گفت: تا كنون براي 20 هزار مدرسه مجوز مشروط صادر شده است مبني بر اينكه بوفه ها يا به عبارتي «پايگاه هاي تغذيه سالم» حداكثر تا دي ماه استانداردها را رعايت كنند. سازمان دانش آموزي نيز با قدرت اجرايي بالايي بر اين پايگاه ها نظارت خواهد داشت كه يا پايگاه ها تغذيه اصلاح مي شوند يا تعطيل خواهند شد.
فراهنگ 1085 ** 1569