۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۱۴
کد خبر: 81845507
T T
۰ نفر
نایب رییس فدراسیون فوتبال: گلایه های كی روش در باره تداركات و زمین چمن است

تهران - ایرنا - نایب رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینكه كی روش بیماری ندارد گفت: او گلایه هایی دارد كه بیشتر در رابطه با تداركات و زمین چمن است.

به گزارش ایرنا، محمود اسلامیان امروز (پنجشنبه) بعد از پایان جلسه كه با حضور علی كفاشیان رییس فدراسیون، كارلوس كی روش سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنان بود.
وی اظهار داشت: فوتبال برای مردم ما بسیار اهمیت دارد و از سوی دیگر كل بودجه فدراسیون 46 میلیارد تومان و حدود 14 میلیون دلار است و با توجه به اینكه تیم رنكینگ اول آسیا هستیم اما از نظر بودجه در رنكینگ آخر قاره كهن قرار داریم.
وی بیان داشت: تیم ملی فوتسال بانوان با حمایت ریاست جمهوری عازم جام جهانی كوچك در گواتمالا خواهد شد اما اوضاع سختی از نظر بودجه وجود دارد و همه باید كمك كنند.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود : با نگاهی به رقبا شامل كشورهای حوزه خلیج فارس و آسیایی جنوب شرقی متوجه می شویم كه امكانات آنها با ما قابل مقایسه نیست و متاسفانه فاصله زیادی ایجاد شده و همه دغدغه سرمربی تیم ملی نیز مسایل تداركاتی است كه امیدواریم این مشكلات حل شود.
اسلامیان در خصوص عملكرد كی روش در تیم ملی نیز گفت: اگر نتایج كی روش را مورد آنالیز قرار دهیم، متوجه می شویم كه عملكرد خوبی داشته و تیم ملی برای دیدار با گوام با مشكلات زیادی از جمله اجازه ندادن پرواز چارتر، صادر نشدن رواید 4 بازیكنان و برگزاری دیدار در چمن مصنوعی رو به رو بود اما این مشكلات مدیریت شد و فكر نمی كردیم كه گوام را با نتیجه 6 بر صفر شكست دهیم.
تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز (پنجشنبه) از طریق دبی وارد كشور شد و كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی و افشین پیروانی مدیر تیم ملی بلافاصله برای برگزاری جلسه با علی كفاشیان به فدراسیون فوتبال رفتند.
تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه این هفته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های 2019 آسیا در امارات به مصاف تیم ملی گوام رفت و موفق شد با به ثمر رساندن 6 گل از سد حریف نه چندان مطرح خود بگذرد و راهی مرحله بعد شود.
ورزشی**1067**9129**1449