۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۲۲
کد خبر: 81845518
T T
۰ نفر
استیلی: بازیكنان ملی پوش ملوان خیلی دیر به اردوی ملوان اضافه شدند

تهران – ایرنا – سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره دیر اضافه شدن بازیكنان ملی پوش این تیم به اردو گفت: این مشكل را سازمان لیگ فوتبال باید برطرف كند تا بازیكنان ملی پوش زودتر به تیم های خود اضافه شوند یا اینكه مسابقات لیگ با تاخیر برگزار شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا افزود: عزت الله پور غاز مدافع ما درجمع ملی پوشان بوده كه امروز به اردوی ملوان اضافه شده و نیاز است برای رسیدن به شرایط روحی و روانی زودتر بازیكنان ملی پوش به جمع ملوان بپیوندند و این مشكل را سازمان لیگ فوتبال باید برطرف كند.
وی در ادامه بیان داشت: بعد از تعطیلی زیادی كه در لیگ برتر داشتیم، در هوای بارانی و زمین گلی انزلی سعی كردیم تمرینات را دنبال كنیم كه باعث شد كار برایمان سخت شود. به همین دلیل اردوی 4 روزه در تهران برگزار كردیم تا بازیكنان را در شرایط مسابقه قرار دهیم .
وی درباره تیم سایپا اظهار داشت: تیم فوتبال سایپا را آنالیز كردیم. سایپا شرایط خوبی در جدول مسابقات دارد و ما سعی می كنیم بازی قابل قبولی با حمایت هواداران مقابل آنها ارائه دهیم.
استیلی درباره بازیكنان آسیب دیده تیمش افزود: مازیار زارع، سید جلال رافخایی،فرزاد حسنی و صادق محرمی بازیكنان آسیب دیده ملوان هستند كه در دیدار فردا مقابل سایپا نمی توانند بازی كنند.
استیلی در پاسخ به این سوال كه دیدار تداركاتی مقابل استقلال تهران چقدر برای آمادگی تیم ملوان موثر بود، افزود: هدف این بود كه بازیكنان در شرایط مسابقه قرار داشته باشن دتا با جوان گریی بتوانیم از بازیكنان امید به خوبی استفاده كنیم. .
وی در باره مشكلات مالی تیم فوتبال ملوان گفت: مشكلات مالی همچنان باقی است و شرایط بد مالی اجازه نمی دهد تا بازیكنان تمركز لازم را روی مسابقات داشته باشند و زمانی كه من به محل تمرین میروم به جای اینكه در پی آماده كرده بازیكنان از لحاظ فنی باشم، باید مشكلات ذهنی و فكری آنها را به دلیل این مشكلات بر طرف كنم.
استیلی درباره مشكل سربازی آرش افشین و حسین ماهینی بازیكنان تیم فوتبال ملوان افزود: ماهینی از مهره های خوب تیم است و شرایط وی بهتر شده و این موضوع از مسئولیت من خارج است و امیدواریم از طریق مراجع مسئول برطرف شود.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و 15 دقیقه روز جمعه 29 آبان ماه در تهران مهمان تیم سایپا در ورزشگاه شهید دستگردی خواهد بود.
ورزشی(2)**9029** 1418