۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۶
کد خبر: 81857766
T T
۰ نفر

لیگ جزیره؛ صدرنشینی موقت منچسترسیتی

۷ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۳۶
کد خبر: 81857766
لیگ جزیره؛ صدرنشینی موقت منچسترسیتی

تهران - ایرنا - تیم فوتبال منچسترسیتی با برتری 3 بر یك برابر ساوتهمپتون در هفته چهاردم لیگ جزیره به صورت موقت به صدر جدول رده‌بندی رسید، در حالی كه نیوكاسل با شكست سنگین برابر كریستال‌پالاس به رتبه نوزدهم سقوط كرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و ساوتهمپتون از هفته چهاردهم لیگ جزیره، عصر امروز برگزار شد كه این دیدار در پایان 90 دقیقه تلاش بازیكنان دو تیم، با نتیحه 3 بر یك به سود شاگردان پیگرینی پایان یافت.
در این دیدار، كوین دی‌بروین (9)، فابین دلف (20) و آلكساندرو كولاروف (70) برای من‌سینی گلزنی كردند و تك گل ساوتهمپتون را نیز شان لانگ در دقیقه 49 به ثمر رساند.
منچسترسیتی كه تا پیش از این دیدار با 26 امتیاز، پایین‌تر از لسترسیتی 28 و منچستریونایتد 27 امتیازی در رتبه سوم قرار گرفته بود، 29 امتیازی شد و موقتا به صدر جدول صعود كرد.
در دیگر دیدارهای این هفته، واتفور 3 بر 2 تیم قعرنشین استون ویلا را از پیش رو برداشت و اورتون نیز با نتیجه 3 بر 3 مقابل بورنموث متوقف شد.
نیوكاسل كه مانند چند فصل اخیر نتایج خوبی در لیگ جزیره كسب نكرده است، لیگ امسال را نیز با ناكامی‌های متعدد آغاز كرد. نیوكاسل تا پیش از هفته چهاردهم، با هفت باخت، چهار مساوی، 2 برد و 10 امتیاز در رتبه هفدهم جدول قرار داشت.
نیوكاسلی‌ها در هفته چهاردهم به مصاف كریستال‌پالاس رفتند اما این دیدار را با نتیجه پر گل 5 بر یك به حریف واگذار كردند. با این نتیجه نیوكاسل 10 امتیازی ماند اما دو پله دیگر در جدول سقوط كرد و در جایگاه نوزدهم ایستاد.
ساندرلند و استوك‌سیتی نیز در این هفته برابر هم صف‌آرایی كردند كه این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.
ساعت 21 امشب به وقت تهران، لسترسیتی و منچستریونایتد كه به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند به مصاف هم می‌روند.
در صورت تساوی لستر و منچستریونایتد، منچسترسیتی صدرنشین باقی می‌ماند.
آرسنال دیگر تیم 26 امتیازی جدول است كه فردا (یكشنبه) به مصاف نوریچ می‌رود.
ورزشی(2)**9140**1379