۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۲۶
کد خبر: 81864058
T T
۰ نفر
«رويش آرام جوانان»؛فرامتن نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب

تهران-ايرنا- دهمين شماره هفته‌نامه خط حزب‌الله به همراه گزارشي از پيامدها و فرامتن نامه حضرت آيت الله خامنه اي به جوانان كشورهاي غربي منتشر شد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، در اين شماره از نشريه خط حزب الله به غير از گزارش از فرامتن نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان كشورهاي غربي،يادداشتي با محوريت جايگاه و فرصت‌هاي پياده روي اربعين از منظر ايشان نيز به رشته‌ي تحرير آمده است.
انتشار بخش‌هايي از بيانات رهبر انقلاب در ديدار اخير خانواده‌هاي شهداي مدافع حرم، خبري درباره‌ برخورد يك شبكه‌ اجتماعي با منتشركنندگان نامه رهبري به جوانان غرب، معرفي كتاب روزنوشت‌هاي انتقال ضريح امام حسين عليه‌السلام از قم به كربلا و نيز انتشار عكسي از حضور حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در لشكر 31 عاشورا در سال 67 از بخش‌هاي ديگر شماره‌ي دهم خط حزب‌الله است.
نسخه‌ي PDF نشريه در دو نسخه‌ي A4 جهت مطالعه و A3 براي چاپ و تكثير بر روي سايت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله مي‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابي، نمازهاي جمعه، هيئت‌هاي مذهبي و پايگاه‌هاي بسيج توزيع كنند. همچنين براي دسترسي به آرشيو نشريه مي‌توانيد به اينجا مراجعه كنيد.
سيام**7261 / 1200
۰ نفر