۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰:۴۴
کد خبر: 82148327
T T
۰ نفر
هتریك تیم منتخب جهان برابر شطرنج بازان ایرانی

انزلی-ایرنا-با وجود نزدیكی امتیازها و نتایج خوب كسب شده در دورسوم رقابت های شطرنج جام ستارگان توسط تیم منتخب ایران، برای سومین روز متوالی پیروزی در مسابقات امروز(چهارشنبه) به نام تیم منتخب جهان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا شامگاه چهارشنبه در ادامه رقابت های شطرنج جام ستارگان تیم منتخب جهان توانست برای سومین بار شطرنج بازان ایرانی را با وجود شایستگی و درمجموع امتیازات تیمی شكست دهد.
در رقابت های روز سوم جهانگیر وحیدوف از ازبكستان توانست امیررضا پور رمضانعلی را شكست داده و گابریل سركیسیان از ارمنستان مقابل پوریا درینی به تساوی دست یافت.
پرهام مقصود لو شطرنج بازمنتخب ایران توانست ادوارد روماین فرانسوی را از پیش رو بردارد و نبرد ساراسادات خادم الشریعه و یوگنی میرشنكو از اوكراین نیز به تساوی انجامید.
پویا ایدنی نیز مقابل رقیب گرجستانی خود میخاییل مچید شویلی نتیجه ای بهتر از تساوی كسب نكرد و لی شانك لی از چین نیز در مصاف با آریا غلامی به نتیجه تساوی رضایت داد.
همچنین سید خلیل موسوی نیز مقابل نایجل شورت انگلیسی مغلوب شد تا ناكامی های ایران در روز سوم رقابت ها تكمیل شود.
احسان قائم مقامی استاد بزرگ شطرنج ایران نیز توانست درمصاف با جان الوست آمریكایی به پیروزی دست یابد.
با اعلام نتایج از سوی سرداور مسابقات در پایان بازی های امروز تیم منتخب جهان توانست در روز سوم مسابقات با پنج و نیم بر چهار ونیم، تیم منتخب ایران را شكست دهد.
مسابقات شطرنج جام ستارگان بین تیم منتخب ایران و منتخب جهان از روز یكشنبه در منطقه آزاد انزلی آغاز و به مدت 10 روز ادامه دارد.
شطرنج بازان در این مسابقات به روش شونینگن در زمان استاندارد و در 10دور با یكدیگر رقابت می كنند.
6030/7471*شبس*1613
۰ نفر