۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰
کد خبر: 81397559
T T
۰ نفر
خاطرات خادمين شهدا ثبت مي‌شود

قزوين - ايرنا- فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور گفت: خاطرات خادمين شهداي بنياد در طول هشت سال دفاع مقدس و خدمت‌ رساني به جامعه هدف ثبت مي‌شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران سرهنگ 'فريبرز خزائي' با اشاره به اينكه اين طرح در ستاد برنامه ‌ريزي در مرحله تكميل است، افزود: طرح ثبت و ضبط خاطرات خادمين به محض آماده شدن، در تمامي استان‌ها اجرايي مي‌شود.

وي اظهاركرد: در اين طرح كارمندان بنياد خاطرات خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمت ‌شان به خانواده شاهد و ايثارگران را ‌نگاشته تا با گردآوري آنها، كتابي تاليف شود كه نسل امروز و آينده اين خاطرات را مطالعه كنند.

فرمانده مقاومت بسيج بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور يادآور شد: هنوز بعد از گذشت بيش از 30 سال، همه اين خاطرات ثبت و به كتاب تبديل نشده است كه شايسته است در استانها توجه ويژه اي به اين موضوع معطوف شود.

خزائي بيان كرد: بسيج مقاومت بنياد شهيد و امور ايثارگران كشور آمادگي دارد تا از آثار نويسندگان خاطرات هشت سال دفاع مقدس حمايت كند تا اين مواريث معنوي براي آشنايي نسل آينده با شهدا، جاودانه شود.

استان قزوين داراي سه هزار شهيد مي باشد.

7389/ 614

سرخط اخبار استان‌ها