۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۰
کد خبر: 81399841
T T
۰ نفر
فرماندار ساوجبلاغ بر سالم سازي محيط كاري در اين شهرستان تاكيد كرد

ساوجبلاغ-ايرنا- فرماندار ساوجبلاغ روز دوشنبه در نشست با مديران ادارات بر سالم سازي محيط كاري در دستگاههاي اجرايي وعمومي به منظور برخورد قاطع با متخلفان و مفسدان اقتصادي در اين شهرستان تاكيد كرد.

به گزارش ايرنا ' ابوالقاسم پاليزگير ' دراين نشست گفت : طرح سالم سازي محيط اداري طي هشت ماه گذشته با همكاري بازرسي فرمانداري ، دستگاه قضايي ، نيروهاي ، انتظامي، بسيج و سربازان گمنام امام زمان (عج ) دراين شهرستان آغاز شده است .

وي ادامه داد: با همفكري و همراهي اعضاي اين طرح مهم، گام عملي براي مبارزه و برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي و افراد سود جو و فرصت طلب دراين شهرستان برداشته شود.

وي افزود: در قالب اين طرح از دستگاههاي اجرايي به صورت سر زده بازديد به عمل مي آيد يا بازرسان به صورت غير محسوس عملكرد مالي ، خدماتي و اداري دستگاههاي فعال در شهرستان را مورد باز نگري قرار مي دهند.

پاليزگيرگفت: هر اقدامي را كه مغاير ضوابط و قانون باشد بدون هيچ ملاحظه اي بررسي و به دستگاه قضايي گزارش مي شود.

وي بيان كرد: فضاي گردشگري و طبيعت زيباي منطقه سبب شده تا روند ساخت و سازهاي غير مجاز، تخريب اراضي كشاورزي و باغي با هدف ويلا سازي توسط افراد سود جو در اين شهرستان افزايش يابد.

وي اظهار كرد: طي هشت ماه گذشته اقدامات مناسبي براي مبارزه با متخلفان و مفسدان اقتصادي در اين شهرستان انجام شده است به گونه اي كه در اين مدت 14 هكتار از اراضي مستعد كشاورزي كه مورد ساخت و ساز غير مجازقرار گرفته بود، آزاد سازي شد.

فرماندار ساوجبلاغ در ادامه به دستگيري تعدادي از مفسدان اقتصادي در اين شهرستان اشاره كرد و افزود: چگونگي عملكرد دهياران، اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا،

شهرداران ، مديران و كاركنان ادارت ، بانك ها و ... در اين شهرستان از سوي اعضاي كميته طرح سالم سازي محيط كاري رصد مي شود و هر فردي كه با متخلفان كوچكترين رابطه اي داشته باشد با آن برخورد قاطع قضايي صورت مي گيرد.

پاليز گير به مديران دستگاههاي اجرايي توصيه كرد از پرداختن و دنبال كردن مسائل حاشيه اي بپرهيزند و تمام توان و قواي فكري و اجرايي خود را براي برنامه ريزي وفراهم كردن زيرساخت هاي خدمات رساني و توسعه خدمات در اين شهرستان به بكار ببرند.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: مديران دراجراي طرح هاي عمراني روستايي و تامين نيازهاي

مسكن مهر در بخش هاي آبرساني ، برق ، گاز ، تلفن ، مدرسه ، درمانگاه و مراكز فرهنگي تلاش بيشتري كنند.

امام جمعه ساوجبلاغ نيز دراين نشست گفت : شوراي اداري محل بررسي نقاط قوت و ضعف دستگاههاي اجرايي و تذكر به مديران و كاركنان به منظور انجام كارهاي مربوطه از نظر كمي و كيفي به مردم منطقه است.

حجت الاسلام ' محمد تقي ناطقي ' افزود: مردم ايران در دوران هشت سال دفاع مقدس به وظيفه ديني و ملي خود در دفاع از ميهن اسلامي و انقلاب عمل كردند و اكنون زمان خدمات رساني به آنان است .

وي بيان كرد: مردم از مديران و كاركنان دستگاه هاي اجرايي خدمات رساني بيشتر و بهتر را انتظار دارند.

ناطقي از مديران خواست با تكريم ارباب رجوع از سردرگمي مردم در ادارات جلوگيري كنند.

شهرستان 250 هزارنفري ساوجبلاغ در غرب كرج مركز استان البرز قرار دارد.ك/2

691/2819

سرخط اخبار استان‌ها