۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۱۱
کد خبر: 81399842
T T
۰ نفر
امام جمعه ريگان: يادواره شهدا سپر دفاعي در برابر هجمه فرهنگي است

كرمان - ايرنا - امام جمعه ريگان گفت: برگزاري يادواره شهدا در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت موثر و مهمترين سپر دفاعي براي مقابله با هجمه هاي فرهنگي دشمن است.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي رنجبر ماهاني روز دوشنبه در دومين يادواره شهداي شهرستان ريگان تاكيد كرد: راه شهدا بايد سرلوحه همه امور قرار گيرد.

مديركل صدا و سيماي مركز كرمان نيز در اين يادواره گفت: امروز اگر شرايط كشور متفاوت با ساير كشورهاي همسايه است و اگر امنيت، استقلال، عزت و فرصت ها و پيشرفت هاي خيره كننده اي در سطح دنيا براي كشور ما به وجود آمده است به بركت خون شهداست.

حجت الاسلام سيد جواد موسوي اظهار كرد: امروز آرامش و امنيتي كه در كشور ما حكمفرماست و حل مشكلات و پيشرفت ها در پرتو خون شهداست.

وي با تبريك هفته بسيج افزود: با روحيه بسيجي، اخلاص، بصيرت و آگاهي از بين مردم افرادي انتخاب شدند و از تمام حيثيت ما دفاع كردند.

مديركل صدا و سيماي مركز كرمان تصريح كرد: پيشرفت هاي علمي در سايه حركات و رفتار بسيجيان بوده كه نمونه آنها شهيد حسن تهراني مقدم است و اين فرد يك بيسجي مخلص بود و پشت دشمن از موشك هاي شهيد تهراني مي لرزد.

وي ادامه داد: آن تلاش هاي مخلصانه و همراه با بصيرت و اين تفكر بسيجيان است كه عزت ما را در دنيا حفظ نموده است.

وي با اشاره به اينكه فرهنگ بسيجي بركات زيادي در پي دارد، خاطرنشان كرد: بسيج شجره طيبه و درخت تنومندي است كه شاخه هاي اين درخت رو به آسمان در حركت و هر روز در حال پيشرفت است و هر زمان كه به ثمر آن نياز باشد از اين درخت استفاده مي شود.

حجت الاسلام موسوي گفت: حركت بسيجي حركتي است كه ما را در تمامي خطرات حفظ كرده است.

وي اضافه كرد: اقتصاد مقاومتي و فعاليت هاي اقتصادي و حل مشكلات مردم امروز مساله اي است كه به عنوان يك تكليف و حركت بسيجي بايد انجام شود.

مديركل صدا و سيماي مركز كرمان با اشاره به تهاجم فرهنگي گفت: بسيجي مخلص در برابر تهاجم فرهنگي و چندين شبكه ماهواره اي ضد فرهنگي وارد ميدان شده است و امروز بايد ديده باني ما از ديده باني زمان جنگ بيشتر باشد.

وي خاطرنشان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران از يك ديده بان تيزبين فرزانه برخوردار و آن مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي است.

حجت الاسلام موسوي بيان كرد: امروز بسيجيان بر محور ولي فقيه و رهنمودهاي اين بزرگوار حركت مي كنند.

اين يادواره با مديحه سرايي و برگزاري نمايشگاه عكس شهدا همراه بود.

7443/8154

سرخط اخبار استان‌ها