۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۸:۴۸
کد خبر: 81401500
T T
۰ نفر
اخبارپليس/محموله گوشي همراه به ارزش يك ميليارد ريال دراصفهان توقيف شد

اصفهان- ايرنا- كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان اصفهان موفق به كشف 101 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه قاچاق به ارزش تقريبي 105 ميليون تومان شدند.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ'ستار خسروي 'رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در پي كسب خبري مبني بر فعاليت دو نفر در زمينه قاچاق تلفن همراه خارجي، رسيدگي به موضوع در دستور كار قرار گرفت.

وي اضافه كرد: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده، با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از محل شناسايي شده، تعداد 101 دستگاه تلفن همراه كه به صورت قاچاق وارد شده كشور بود را كشف و دو نفر متهم را دستگير كردند.

وي با بيان اينكه ارزش كالاهاي كشف شده يك ميليارد و پنجاه ميليون ريال برآورد شده است، گفت: اموال كشف شده به اداره گمرك تحويل و متهمان نيز جهت سير مراحل قانوني به تعزيرات حكومتي معرفي شدند.



**كشف 53 كيلو و 300 گرم ترياك در استان اصفهان

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: ماموران پليس اين استان در دو عمليات 53 كيلو و 300گرم ترياك را كشف و دو سوداگر مرگ را دستگير كردند.

سرهنگ حسيني افزود: ماموران به يك دستگاه خودرو خاور حامل بار كه از سمت استان يزد به اصفهان در حركت بود مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

وي گفت: در بازرسي از اين خودرو مقدار 28 كيلو و 800 گرم مواد مخدر ترياك كه ماهرانه جاسازي شده بود بدست آمد.

وي اظهار كرد: در عمليات انتظامي ايستگاه شهيد امامي شهرستان شهرضا نيز در بازرسي از يك دستگاه وانت نيسان مقدار 24 كيلو و 500 گرم ترياك كشف و راننده آن نيز دستگير شد.



** توقيف خودروي سواري هيونداي با 79 مورد تخلف

رييس پليس راه انتظامي استان اصفهان گفت: تيم پليس راه كاشان -قم استان اصفهان يك دستگاه سوراي هيونداي ورنا پرتخلف را متوقف و روانه پاركينگ كرد.

سرهنگ رضايي افزود: خودرو متوقف شده داراي 25520000 ريال جريمه و 79 فقره تخلف مي باشد.



**توقيف خودرو پژو با نيم تن چوب بلوط قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: ماموران پليس اصفهان يك دستگاه سواري پژو 405 را با نيم تن چوب بلوط قاچاق متوقف و راننده آن را دستگير كردند.

سرهنگ ياردوستي افزود: راننده خودرو بدون توجه به فرمان ايست پليس از صحنه متواري شد و ماموران پس از انجام عملياتي خودرو را متوقف و در بازرسي از آن اين مقدار چوب قاچاق را كشف كردند.

وي افزود: در اين رابطه يك نفر دستگير و به مراجع قضايي معرفي شد.



**دستگيري عامل توزيع مواد مخدر در بخش ميمه

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه گفت: با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان، عامل توزيع مواد مخدر در بخش ميمه اين شهرستان دستگير شد.

سرهنگ رجبعلي مختاري افزود: از فرد دستگير شده مقدار دو كيلو و 270 گرم ترياك كشف شد.

گ/8114/ 607

سرخط اخبار استان‌ها