استقبال باشكوه از كاروان تدبیروامید قدردانی از خدمات دولت یازدهم است

گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به تلاش ها و قدم های موثر رییس جمهوری و دولت یازدهم در كشور، گفت: استقبال باشكوه از كاروان تدبیر و امید درسفر به گلستان یكی از روش های تقدیر از تلاش های دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'سیدكاطم نورمفیدی' روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان تصریح كرد: انسان هائی كه اینطور كار می كنند باید از آنان تقدیر و تشكر كرد.

نماینده گلستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با یادآوری این كه كار كردن وظیفه دولت و دولتمردان است، اظهار داشت: باید كار اساسی و حلال مشكلات برای كشور انجام گیرد، حتی اگر این كارها كم باشد، باید به نفع كشور و جامعه اجرای شود.

امام جمعه گرگان درخصوص درخواست های استان گلستان در سفر هیات دولت نیز اضافه كرد: این مطالبات و درخواست باید در توسعه استان موثر باشد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان افزود: ممكن است خیلی افراد ،گروه ها و بخش های مختلف، درخواست های متنوعی از دولت داشته باشند، اما كارهائی كه برای استان صورت می گیرد باید زیربنائی بوده و تحول ایجاد كند و این خواست ها متمركز شده و از سوی استاندار و یا نمایندگان به رییس جمهوری ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: یكی از درخواست ها باید فراهم كردن زمینه حضور بخش خصوصی در راستای توسعه و رونق استان و رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران باشد.

آیت الله نورمفیدی با بیان این كه متاسفانه مطالبی در خصوص موانع سرمایه گذاری به گوش می رسد كه اشك آدم را در می آورد، گفت: باید این مسائل، مشكلات و موانع رفع شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به این كه حتی اگر مدیری با ایجاد بستر سرمایه گذاری در استان پای میز محاكمه هم برود، باید در این زمینه كار كند، افزود: در باز شدن این گره ها همه باید خود را شریك و سهیم بدانند و این مساله را از خودم شروع می كنم و از استاندار و نمایندگان مردم شهرهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا دارم وارد این مسیر شوند تا استان به رشد، توسعه و تعالی برسد.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به نزدیك بودن سفر هیات دولت به استان و میزبانی گلستان از كاروان تدبیر و امید بر زیبا سازی و اقدامات ضروری از سوی شهرداری تاكید كرد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به ویژگی های شهر زیبای اسلامی، گفت: شهر اسلامی باید همیشه زیبا، تمیز و دارای نظم باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: این نهاد با تیزبینی و آینده نگری امام راحل تشكیل شد و بقای آن هم باید با حضور مردم و توفیقات الهی ادامه داشته باشد.

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: در دوران مختلف در فراز و نشیب های گوناگون نظام، مردم به عنوان بسیجی وارد صحنه شدند و از كیان نظام اسلامی و انقلاب محافظت كردند.

امام جمعه گرگان در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم آذر به فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریائی اشاره و ضمن تبریك این روز به دریادلان نیروهای مسلح، یادآور شد: امروز نیروی دریائی ما با قدرت در آب های كشور حضور دارد و در منطقه دریائی امنیت خوبی برقرار كرده است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری با اشاره به عزاداری های سیدالشهداء و اهل بیت (ع)، یادآور شد: عاشورا و مكتب امام حسین (ع) دانشگاهی است كه تعطیلی ندارد، زیرا این دانشگاه و مكتب در واقع انسان ساز است و بشریت نیاز به انسان شدن دارد.

یت الله نورمفیدی اظهار كرد: بزرگترین درس عاشورا برای همه توحید در میدان عمل است و عزاداری های ما باید معنای توحید دهد كه همان ارتباط با خدا می باشد.

طبق برنامه سفر كاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان روز یازدهم آذر انجام خواهدشد، افتتاح راه آهن ایران - تركمنستان و قزاقستان با حضور روسای جمهوری سه كشور از جمله برنامه های این سفر استانی و بین المللی است.

7467/601

سرخط اخبار استان‌ها