۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۹:۰۲
کد خبر: 81430964
T T
۰ نفر
مجري كلاهبرداري 60 ميليون توماني در گرگان دستگير شد

گرگان - ايرنا - فرمانده انتظامي استان گلستان از دستگيري كلاهبرداري خبر داد كه با جعل عنوان مدير يك شركت اماراتي، در مجموع 600 ميليون ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده بود.

به گزارش پنجشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس گلستان، سردار سيدمحمود ميرفيضي گفت: شخصي به پليس آگاهي استان مراجعه و اظهار كرد كه فردي مبلغ 210 ميليون ريال از وي كلاهبرداري كرده است.

وي ادامه داد: شاكي در باره نحوه كلاهبرداري صورت گرفته اظهار كرد كه با فردي به هويت 'س.ع' آشنا شده و وي عنوان كرده بود كه مدير يك شركت بزرگ در كشور امارات است كه مي‌تواند در آن شركت وي را مشغول كند.

فرمانده انتظامي استان گلستان خاطرنشان كرد: شاكي تأكيد كرد كه اين فرد براي انجام وعده خود مبلغ 210 ميليون ريال را دريافت كرد و پس از چند ماه ديگر از وي خبري نشد.

سردار ميرفيضي متذكر شد: با توجه به حساسيت موضوع، تيم ويژه از مأموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي، شناسايي و دستگيري فرد مورد نظر را در دستور كار خود قرار داد كه پس از بررسي‌هاي ميداني مشخص شد اين فرد از هفت نفر ديگر نيز با روش مشابه كلاهبرداري كرده است.

وي اضافه كرد: در ادامه تحقيقات مشخص شد متهم از افراد قرباني در مجموع 600 ميليون ريال كلاهبرداري كرده و در زمان حاضر نيز در امارات به سر مي‌برد.

فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح كرد: پس از مشخص شدن ابعاد مختلف موضوع و پس از انجام چهار ماه اقدامات اطلاعاتي و رصد اطلاعاتي گسترده، سرنخ‌هايي مبني بر قصد ورود كلاهبردار به ايران به دست مأموران رسيد.

سردار ميرفيضي گفت: ماموران با رصدهاي گسترده و كنترل رفتارهاي فرد كلاهبردار در نهايت وي را در شهرستان گرگان دستگير كردند.

وي افزود: فرد دستگير شده در ابتدا منكر هر گونه بزه انتسابي شد اما پس از مواجهه با اسناد و مدارك موجود و مواجهه با افراد مالباخته در نهايت لب به اعتراف گشود.

سردار ميرفيضي در پايان ابراز كرد: متهم پس از اعتراف، به همراه پرونده تكميلي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

7464/602

سرخط اخبار استان‌ها