۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۴
کد خبر: 81483447
T T
۰ نفر
برنامه های دهه فجر با بصیرت افزایی جامعه همراه باشد

قم - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم گفت: برنامه های دهه مبارك فجر امسال باید باشكوه و با بصیرت افزایی جامعه همراه باشد.

به گزارش ایرنا ، نصرت الله لطفی روز چهارشنبه درجلسه ستاد بزرگداشت دهه مبارك فجر درحرم حضرت معصومه (س)، با اشاره به اینكه دهه فجر امسال به خاطر در پیش بودن انتخابات های سال آینده از اهمیت زیادی برخوردار است،افزود: تمام اعضای ستاد بزرگداشت دهه فجر با پرهیز از اكتفا به تبلیغات میدانی با مطالعات بیشتر حداكثر توان خود را برای بصیرت افزایی در جامعه به كار گرفته است.

وی با بیان اینكه برنامه های دهه فجر در دو بخش كشوری و استانی انجام خواهد شد،افزود: در روز 12 بهمن و همزمان با ورود تاریخی حضرت امام به كشور برنامه ای با محوریت نیروهای مسلح در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود، و سپس با حضور مسوولان استان و قشرهای مختلف مردم بیت امام راحل در قم گلباران می شود.

وی خاطر نشان كرد: عطر افشانی مزار شهیدان پنجشنبه 16 بهمن در تمامی گلزارهای شهدای استان و همچنین سر دادن بانگ الله اكبر در شب یوم الله 22 بهمن و در نهایت شركت پر شور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله برنامه های كلی در نظر گرفته شده برای استان است،كه همزمان با سراسر كشور انجام می شود.

لطفی با بیان اینكه در سال های گذشته مدیران كل و مسوولان دستگاه های مختلف حضور كمرنگی در آیین گلباران بیت امام راحل داشته اند،افزود: از آنجا كه تمامی مسوولان موقعیت و مقام خود را بیش از هر چیز مدیون نظام اسلامی و بنیانگذار كبیر آن می دانند باید با حضور پر شور در این مراسم علاوه بر ادای دین خود به نظام و حضرت امام راحل ،جبران عدم حضور خود در سال های قبل را داشته باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با بیان اینكه در بخش مراسم های استانی كمیته های مختلف به ریاست دستگاه ها و نهادهای گوناگون اجرایی استان برنامه هایی را ترتیب داده اند،افزود: باید در خصوص تبلیغات شهری صرف نظر از شهرداری همه ارگان ها سهیم باشند.

وی با بیان اینكه نباید تبلیغات شهری برای دهه فجر تنها منحصر به محدوده مركزی شهر و حرم حضرت معصومه (س) باشد،افزود: باید درهمه نقاط شهر بویژه در مناطق محروم تبلیغات شهری با محوریت دستاوردهای نظام اسلامی پر رنگ باشد. ك/3

7403/ 550/

سرخط اخبار استان‌ها