۹ بهمن ۱۳۹۳، ۹:۴۲
کد خبر: 81483808
T T
۰ نفر
استواري ملت ايران درمقابل هجمه هاي دشمن به بركت ارزشهاي
انقلاب است

بوشهر- ايرنا- فرمانده تيپ موشكي 26 سلمان نيروي دريايي سپاه گفت: ارزش هاي انقلاب است كه امروز كشور و ملت ما را استوار و پابرجا در مقابل هجمه هاي عظيم دشمنان قرار داده است.

به گزارش ايرنا، سردار عبدالرضا وجديان روز پنجشنبه درآيين يادبود فرمانده هشت سال دفاع مقدس سرهنگ پاسدار شهيد اكبر شهنه پور در برازجان افزود: امروز بايد همه تلاش ما پاسداري از راه امام و اهداف شهدا باشد و رهرو راه آنها باشيم.

وي اضافه كرد: نبايد در مسيري حركت كرد كه تلاش هاي انقلابيون و رزمندگان و شهدا در طول دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پايمال شود و مورد تهاجم قرار گيرد.

وجديان بيان كرد: دشمن امروز همه تلاش خود را بكار مي برد كه ارزش هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را زير سووال ببرد و بي ارزش كند.

وجديان ادامه داد: امروز وضعيت كشور ما رو به پيشرفت است و دشمن از مواضع خود در برابر ايران عقب نشيني كرده است.

وي، انقلاب اسلامي را دُر گرانبهايي دانست كه ازسوي امام و شهدا در اختيار ملت ايران قرار داده شده و در ادامه بر پاسداري از آن تاكيد كرد.

وجديان به بيان خاطراتي از رشادت ها وفداكاري هاي سرهنگ شهنه پور درعرصه هاي مختلف دفاع مقدس و جامعه پرداخت و گفت: ايشان همان طور كه خود فردي صالح و انقلابي بود امروز فرزنداني صالح و قرآني را نيز به عنوان يك باقيات و صالحات ارزشمند در جامعه به جا گذاشته است.

فرمانده بسيچ جواد الائمه سپاه دشتستان نيز گفت: امروز عزت و افتخار همه ما، شهدا و رزمندگان هستند.

سرهنگ نعمت اله غلامپور افزود: بايد زحمات وتلاش هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را پاس بداريم و رهرو راه شهدا باشيم.

در اين آئين رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بيان خاطراتي از فداكاري هاي و ايثارگري هاي سرهنگ اكبر شهنه پور برازجاني پرداختند.

سرهنگ پاسدار اكبر شهنه پور برازجاني به عنوان اولين فرمانده و بنيانگذار بسيج دشتستان در دهه 60، يكي از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس، فرمانده سپاه دشتستان و فرمانده سپاه تنگستان بود.

و پس از جنگ تحميلي بر اثر مصدوميت هاي ناشي از دوران دفاع مقدس در سال 89 به خيل دوستان و همرزمان شهيدش پيوست.

شهر برازجان با بيش از 100 هزار نفر جمعيت مركز شهرستان دشتستان استان بوشهر است. ك/2

7213/539

سرخط اخبار استان‌ها