۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵
کد خبر: 81484950
T T
۰ نفر
امام جمعه یزد: هدف امام (ره) از انقلاب اسلامی تشكیل حكومت الله بود

یزد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هدف امام خمینی (ره) از انقلاب اسلامی فقط تشكیل حكومت الله بود و لذا با نیت خدایی دست به قیام زد و به پیروزی رسید .

به گزارش ایرنا آیت الله ' محمد رضا ناصری ' روز پنجشنبه در جمع گروهی از بسیجیان سپاه الغدیر یزد افزود: هدف بنیانگذار جمهوری اسلامی فقط جریان حكومت الله بر جامعه بود نه حكومت افراد بر دیگران و هركجا افراد بر سر ریاست طلبی تلاش می كنند نشانه انحراف آنها از مسیر اصلی انقلاب است.

وی اضافه كرد: نشناختن هدف یكی از دلایل اصلی در انحراف حركت ها و انقلاب ها است و لذا باید همواره از غفلت و پیروی از هواهای نفسانی برحذر بود .

امام جمعه یزد تاكید كرد: اگر كار برای خدا باشد نباید بین افراد در مسوولیت ها دعوایی باشد همان گونه كه در كلام حضرت امام خمینی (ره) بارها دیده و شنیده شده است .

ناصری گفت: امام عظیم الشان (ره) همیشه می فرمودند كه اگر چندین پیامبر با هم در حال انجام رسالت باشند به هیچ وجه بینشان دعوا و اختلاف نیست چرا كه فقط برای خدا كار می كنند و دیگران را نیز در این مسیر به كار می گیرند.

وی با اشاره به اینكه برای پیاده كردن احكام اسلامی نیاز به حكومت است گفت: با وجود طاغوت امكان اجرای فرامین قرآن و اسلام نیست و به همین دلیل بود كه امام راحل (ره) بلافاصله پس از خروج شاه از كشور اصرار بر حضور در ایران داشتند و در اولین سخنرانی خود در بهشت زهرا از تشكیل دولت سخن به میان آوردند.ك2

650/7536

سرخط اخبار استان‌ها