۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۱۷
کد خبر: 81485147
T T
۰ نفر
جشنواره هنرهاي تجسمي بسيج فرصتي براي معرفي ظرفيتهاي هنري لرستان بود

خرم آباد - ايرنا - سرپرست امور كتابخانه هاي استان لرستان گفت:برگزاري جشنواره سراسري هنرهاي تجسمي بسيج فرصتي براي معرفي ظرفيتهاي هنري استان بود.

به گزارش روز جمعه ايرنا 'امير فرزامي 'در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استان لرستان نيازمند حركتي فرهنگي و متمايز است كه لزوم اين فعاليت ها به شكلي مدون و برنامه ريزي شده مشهود و در بين هنرمندان ملموس است.

وي برگزاري جشنواره سراسري هنرهاي تجسمي بسيج را فرصتي ارزشمند براي مردم و مسؤلين استان براي معرفي دقيق جاذبه ها و ظرفيت هاي استاني در همه ابعاد خواند و خاطر نشان كرد: استان لرستان با جمعيتي حدود دو ميليون نفر ، پيشينه فرهنگي غني و طبيعتي بكر و زيبا بايد به جايگاه واقعي خود در كشور برسد.

وي با تأكيد بر برقراري ارتباط مسؤلين استاني در حاشيه اين جشنواره با مقامات كشوري بيان داشت: مديران ارشد استان بايد با تعامل مثبت با مسؤلين كشوري از اين فرصت طلايي به نحو كارآمدي استفاده و گوشه اي از انتظارات و توانمندي هاي مردم استان را به اطلاع مقامات بالا دست برسانند.

سرپرست امور كتابخانه هاي استان در تشريح نقش بسيج در شكل گيري فرهنگ و هنر جامعه اظهارداشت: بدون شك بسيج مقدس ترين و مهمترين نهاد جمهوري اسلامي است و در اعتلا و اقتدار ايران دارد.

ابن جشنواره روز گذشته با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد.

7267

سرخط اخبار استان‌ها