۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۲۹
کد خبر: 81522337
T T
۰ نفر
امام جمعه آران و بيدگل: مداخله نظامي در كشور يمن پذيرفتني نيست

كاشان - ايرنا - امام جمعه آران و بيدگل گفت: پيشنهاد مداخله نظامي كشورهاي بيگانه در كشور يمن از سوي شوراي همكاري خليج فارس پذيرفتني نيست.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد موسوي در خطبه هاي نماز جمعه آران و بيدگل در مصلاي اين شهر با اشاره به تحولات كشور يمن اظهار داشت: اين كشور با حدود 25 ميليون نفرجمعيت از كشورهاي مهم اسلامي است و تغييرات سياسي در اين كشور تغييراتي را در كشورهاي اسلامي ايجاد خواهد كرد.

وي افزود: مردم يمن از ديكتاتوري خسته شده اند و انصارالله بيان كننده اهداف و مواضع كل جامعه يمن هستند.

وي خاطرنشان كرد: براي اينكه ناامني، تشويش افكار و به هم ريختن اوضاع يمن را رقم بزنند رييس جمهور يمن استعفا مي دهد و با تحريك آمريكا، فرانسه وعربستان، از استعفاي خود باز مي گردد تا مشكلات را تشديد كند.

امام جمعه آران و بيدگل تاكيد كرد: بايد در كشور يمن نظر و ديدگاه مردم حاكم شود چون مردم اين كشور از فقر و وابستگي به استبداد خسته شده اند.

وي همچنين با اشاره به برگزاري رزمايش پيامبراعظم (ص) توسط نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اين رزمايش از يك سو با هدف ارزيابي وضعيت نظامي و توان دفاعي سپاه و از طرفي براي مقابله همه جانبه با دشمن بويژه ناوهاي آمريكايي برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمين موسوي تاكيد كرد: چنانچه كشوري به خاك ايران تجاوز كند ممكن است شروع جنگ نظامي عليه ايران به دست دشمن باشد اما بطور بطع پايان آن به دست دشمن نخواهد بود و تبعات سنگيني براي آنان خواهد داشت.

وي اين رزمايش را براي همسايگان ايران پيام دوستي و براي دشمنان يك هشدار دانست.

8132/6136/ 2093

سرخط اخبار استان‌ها