۸ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۳۸
کد خبر: 81552831
T T
۰ نفر

فرماندار: جاذبه هاي گردشگري روانسر كم نظير است

۸ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۳۸
کد خبر: 81552831
فرماندار: جاذبه هاي گردشگري روانسر كم نظير است

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار روانسر با كم نظير خواندن آثار گردشگري اين شهرستان، از عموم هموطنان دعوت كرد تا در ايام نوروز حتما از آنها بازديد كرده و لحظات بسيار خاطره انگيزي را براي خود رقم بزنند.

حسين ويسمرادي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: روانسر از جاذبه هاي گردشگري زيادي برخوردار است كه نه تنها در ايام تعطيلات نوروز بلكه در طول سال نيز پذيراي گردشگران زيادي است.

وي اظهار كرد: يكي از پتانسيلهاي شهرستان روانسر بحث گردشگري آن است به گونه اي كه وجود ده ها اثر تاريخي و گردشگري در آن باعث شده كه همه ساله و در فصول مختلف پذيراي گردشگران زيادي باشد.

وي يادآور شد: براي سال جاري تمهيدات لازم انديشيده شده تا مسافران نوروزي لحظات و روزهاي خوبي را در روانسر بگذرانند و با خاطره اي خوش اين شهرستان را ترك كنند.

ويسمرادي گفت:50 كلاس درس، خانه معلم و مهمانسراي ادارات از جمله مكانهاي اسكان شهرستان روانسر است كه براي مسافران نوروزي در نظر گرفته شده و از اين بابت مشكلي وجود ندارد.

غار زيبا و اعجاب آور قوري قلعه، سراب زيباي روانسر، گور دخمه فرهاد، سراب جابري، تپه هاي سه گانه موسي، غار كاوات، طاق فرهاد، جنگل شبانكاره، ارتفاعات شاهو و طبيعت بكر منطقه از جمله جاذبه هاي ديدني و گردشگري شهرستان روانسر است.

شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 55 كيلومتري شمال غرب كرمانشاه واقع شده است.

8066/7455

سرخط اخبار استان‌ها