۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵
کد خبر: 81595822
T T
۰ نفر

شهداي مدافعين حرم سرداران ولايت عشق اند

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵
کد خبر: 81595822
شهداي مدافعين حرم سرداران ولايت عشق اند

شهرري - ايرنا - رييس فرهنگسراي خاوران گفت: شهداي مدافعين حرم سرداران عشق اند.

هادي آشتياني روز سه شنبه در گفت وگو با ايرنا با بيان اينكه شهداي مدافعين حرم با شنيدن نداي هيهات منا الذلة‌ سيدالشهدا(ع) را شنيده و لبيك گفتند، اظهارداشت: امروز در عراق و سوريه جنگ بين تحجر و اسلام واقعي در جريان است.

وي با اشاره به اينكه پرورش يافتگان مكتب حسيني با موقعيت شناسي و بصيريت از حريم اهل بيت دفاع مي كنند، افزود: حضور مدافعين حرم با حضور خود درمقابل تروريست هاي داعشي كه به واقع مزدوران اسلام آمريكايي هستند شجاعانه از حريم ولايت و اهل بيت دفاع كردند.

آشتياني با بيان اينكه حضرت زينب (س) خود نيز مدافع حرم بود و از عصمت الله دفاع كرد خطاب به خانواده هاي شهدا بيان داشت: شهداي مدافع حرم ثابت كردند كه به حق راه امام حسين (ع) و حضرت زينب (س) را ادامه داده و خانواده معظم شهدا علمداران اين راه هستيد.

رييس فرهنگسراي خاوران با بيان اينكه مظلوميت اين شهدا باعث شد ما به آنها بپردازيم و يادواره خاص اين شهدا را برگزار كنيم، ادامه داد: نقش اين شهيدان در آسايش و آرامش امروز كشور و مردم مظلوم منطقه تاثير گذار است و ما در تلاش هستيم بيش از گذشته شهداي مدافع حرم را به مردم پايتخت معرفي كنيم.

وي تصريح كرد: در اين مراسم كه با هدف بزرگداشت ياد و خاطره شهداي مدافعين حرم و تجليل از خانواده معظم اين شهداي برگزار مي شود؛ حجت الاسلام سيد حسين حسيني قمي سخنراني و مداحان اهل بيت به مديحه سرايي خواهند پرداخت.

وي گفت: اين مراسم عصر امروز /سه شنبه/ از ساعت 16 تا 18 درمحل فرهنگسراي خاوران با حضور فرمانده ناحيه بسيج مالك اشتر و جمعي از مسوولين فرهنگي منطقه 15 شهرداري تهران و خانواده شهداي مدافعين حرم برگزار خواهند شد.

همچنين در اين مراسم خانواده هاي شهيدان اكبرشهرياري، حميد تقوي فر، مهدي عزيزي با اهداي لوح يادبودي تجليل خواهند شد.

1914/1724
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ