۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۱:۰۱
کد خبر: 81598867
T T
۰ نفر
تساوي تيم فوتبال با بهمن شيراز براي شهرداري زنجان گران تمام شد

زنجان - ايرنا - در هفته چهارم از سري رقابت هاي ليگ دسته دو باشگاه هاي ايران نتيجه تساوي با بهمن شيراز براي تيم شهرداري زنجان كه از مدعيان صعود به ليگ دسته يك بود گران تمام شد.

سرمربي تيم فوتبال شهرداري زنجان گفت: اين تيم در هفته چهارم دور برگشت اين رقابت ها بازي حساس و تعيين كننده اي را در برابر تيم بهمن شيراز كه در صدر جدول قرار داشت انجام داد كه با دستيابي به نتيجه تساوي صفر - صفر اميد خود براي صعود به ليگ دسته بالاتر را از دست داد.

كوروش مرادي روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: تيم شهرداري زنجان كه در مرحله مقدماتي و همچنين دور رفت مرحله دوم مسابقات توانمند ظاهر شده بود متاسفانه در مرحله دور برگشت به يكباره انگيزه و توان خود را براي تكرار پيروزي ها و كسب جواز صعود به ليگ دسته يك را از دست داد.

وي دليل ناكامي هاي تيم فوتبال شهرداري زنجان را مشكلات مالي عنوان كرد و اظهاركرد: بازيكنان تيم زنجان به دليل عدم دريافت مبلغ قرارداد منعقده با هدف اعتراض چند روزي را دست از تمرين كشيدند و اين به ضرر فوتبال زنجان تمام شد.

تيم شهرداري زنجان و بهمن شيراز در هفته دوم مسابقات دور رفت مرحله دوم از سري رقابت هاي ليگ دسته دو باشگاه هاي ايران به نتيجه تساوي صفر - صفر در برابر يكديگر دست يافته بودند.

درهفته نخست دور برگشت اين پيكارها تيم فوتبال شهرداري زنجان با نتيجه يك - صفر مقابل تيم پارس جم جنوبي شكست خورد، در هفته دوم با نتيجه سه - دو مغلوب تيم استقلال آبي تهران شد و در هفته سوم نيز در مصاف با تيم كاسپين قزوين دو - دو مساوي كرد و هفته پنجم نيز قرار است به مصاف تيم نسل ابومسلم مشهد برود كه به احتمال زياد اين ديدار انجام نگيرد.

تيم شهرداري زنجان در هفته نخست مسابقات دوررفت مرحله دوم به تساوي يك - يك مقابل تيم نسل ابومسلم مشهد، در هفته دوم به تساوي صفر- صفر در برابر بهمن شيراز، در هفته سوم به نتيجه يك بر صفر مقابل تيم كاسپين قزوين، در هفته چهارم به نتيجه پنج - صفر در مصاف در مقابل تيم استقلال آبي تهران دست يافت و در هفته پنجم نيز مقابل تيم پارس جم جنوبي به تساوي يك يك تن داد و توانست قهرمان نيم فصل اين مرحله از پيكارها باشد.

تيم فوتبال شهرداري زنجان در بازي پاياني از سري رقابت هاي مرحله اول ليگ دسته دو باشگاه هاي كشور با شكست تيم خونه به خونه بابل كه ميهمان زنجاني ها بود امتياز خود را از 29 به 32 رساند تا با اقتدار تمام به مرحله دوم رقابت ها صعود كند.

در مرحله اول اين رقابت ها تيم زنجان در بازي نخست خود مقابل تيم سفيدرود به نتيجه تساوي بدون گل دست يافت در بازي دوم با نتيجه يك - دو مغلوب هف سمنان شد، بازي سوم را نيز به دليل عدم حضور تيم گهردورود لرستان به نفع خود تمام كرد، مقابل جويبار مازندران به نتيجه مساوي يك - يك رسيد، در بازي با تيم الوند همدان نيز با نتيجه دو بر يك پيروز شد.

در هفته ششم با نتيجه دو بر يك تيم گرند بجنورد و در هفته هفتم تيم بهمن شيراز را با نتيجه دو - يك شكست داد و در هفته هشتم و نهم نيز شهرداري دزفول و خونه به خونه بابل را با نتيجه پنج - صفر و دو - صفر مغلوب كرد، در هفته دهم مقابل سپيدرود رشت با نتيجه يك بر صفر تن به شكست داد، در هفته يازدهم با نتيجه دو- يك درمقابل هف سمنان پيروز شد، در هفته سيزدهم نيز در بازي خانگي توانست تيم شهدا جويبار را با نتيجه چهار- دو راهي خانه كند، در هفته چهاردهم نيز در مقابل الوند همدان به تساوي صفر- صفر رسيد در هفته پانزدهم در برابر گرند بجنورد تن به تساوي يك - يك داد، در هفته شانزدهم مقابل تيم بهمن شيراز صفر - صفر مساوي شد و در هفته هفدهم نيز در برابر تيم دزفول با نتيجه يك - صفر به برتري رسيد.

597/6085

سرخط اخبار استان‌ها