۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۳:۵۳
کد خبر: 81613894
T T
۰ نفر
دولت يازدهم در عرصه تكريم شهدا و جانبازان فعاليت درخشاني داشته است

قم - ايرنا - مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قم گفت: دولت تدبير و اميد در عرصه تكريم شهدا و جانبازان فعاليت‌هاي درخشاني داشته است.

به گزارش ايرنا، سردار سيد جواد هاشمي روز سه شنبه در نشستي خبري بيان داشت: عزت، آزادگي و منزلت امروز خود را مديون شهدا و جانبازان مي دانيم و بايد در راه ايثار و شهادت و حفظ و اشاعه آن فرهنگ گام بر داريم.

وي با اشاره به اينكه جهان اسلام امروز با خطر دوري از فرهنگ ايثار و شهادت رو به‌ رو مي باشد اظهار داشت: 11 هزار و 361 جانباز در استان قم داريم كه در اين بين جانبازان بالاي 25 درصد چهار هزار و 866 نفر هستند و جامعه هدف جانبازان ما همراه با خانواده ها نزديك به 52 هزار نفر مي باشند.

مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران قم افزود: شنبه دوم خرداد ماه امسال همزمان با ولادت حضرت عباس(ع) به عنوان روز جانباز ناميده شده است و در اين روز ديدارهايي با امام جمعه قم و استاندار خواهيم داشت و ديدارهايي نيز با جانبازان و خانواده هاي آن ها صورت خواهد گرفت.

وي ادامه داد: روز جمعه هفته جاري نيز آيين كوهپيمايي با حضور هزار نفر از جانبازان در قله برف انبار بخش كهك قم برگزار خواهد شد.

هاشمي يادآور شد: همچنين به مناسبت روز جانباز از جمعي از جانبازان و خانواده هاي شهدا در ادارات كل استان تجليل به عمل خواهد آمد.

وي افزود: همايش پاسداشت جانبازان استان قم نيز روز شنبه هفته آينده ساعت 18 در مجتمع فرهنگي امام خميني(ره) با سخنراني يكي از مسوولان كشوري برگزار خواهد شد.ك/3

7408 / 1175

سرخط اخبار استان‌ها