۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۳۰
کد خبر: 81620624
T T
۰ نفر
حكم مسوولين كانون مهدويت بيجار و سريش آباد اعطا شد

سنندج – ايرنا – حكم مسوولين كانون هاي مهدويت در شهرستان بيجار و شهر سريش آباد توسط نماينده ولي فقيه در كردستان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در جريان ديدار فعالين مهدويت استان با نماينده ولي فقيه در كردستان، كمال حيدرزاده طي حكمي به عنوان مسوول كانون مهدويت بيجار و ابوالفضل كرمي نيز طي حكمي جداگانه به مسووليت كانون مهدويت سريش آباد منصوب شد.

مسوول مهديه سنندج در اين نشست گفت: مهديه سنندج از سال 92 در حال بازسازي است كه اميدواريم در شهريور امسال شاهد افتتاح صحن اصلي مهديه باشيم.

عبدالله دهقان از فعالين مهدويت استان كردستان خواست كه فعاليت هاي خود را در سايت مهديه هاي كشور ثبت كنند.

وي همچنين خواستار تشكيل مجمع مهديه هاي استان كردستان شد تا در قالب اين مجمع برنامه هايي در طول سال به شكل منظم تعيين و اجرا شود.

مديرعامل مهديه قروه نيز در اين ديدار گفت: مهديه قروه از سال 54 تاسيس شده است و تا امروز فعاليت هاي خود را گسترش داده است.

ايرج رحيمي افزود: صندوق قرض الحسنه، مركز نيكوكاري و كانون فرهنگي از جمله بخش هايي است كه در مهديه قروه فعاليت مستمري دارد.

وي از ساخت ساختمان جديد مهديه در زميني سه هزار مترمربعي خبر داد.

اكبر عربيان عضو بنياد فرهنگي مهدويت قروه نيز گفت: حضرت ولي عصر(عج) را تنها به نيمه شعبان محدود نكنيم و در ماه هاي ديگر نيز براي امام زمان(عج) تبليغ و براي ايشان يارگيري كنيم.

اين نشست با دعوت بنياد مهدويت استان كردستان صورت گرفت كه افرادي از هيات امناي مهديه هاي استان، فعالين مهدويت در هيات هاي مذهبي و مراكز آموزشي در آن حضور داشتند.ك/2

6108/1904

سرخط اخبار استان‌ها