۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۴۷
کد خبر: 81622143
T T
۰ نفر
35 ميليارد ريال در حوزه سلامت دشتستان هزينه شده است

بوشهر- ايرنا - فرماندار دشتستان گفت: بيش از 35 ميليارد ريال سال گذشته از محل اعتبارات استاني و ملي صرف اجراي 16 پروژه در حوزه سلامت اين شهرستان شده است.

به گزارش ايرنا ارسلان زارع روز دوشنبه در نشست شوراي سلامت دشتستان در خصوص نوسازي بيمارستان 17 شهريور برازجان گفت: بزودي عمليات اجراي بازسازي بخشي از اين بيمارستان با اعتبار اوليه 12 ميليارد ريال آغاز مي شود .

فرماندار دشتستان همچنين از احداث پانسيون در بيمارستان شهيد گنجي برازجان خبر داد و گفت: به منظور افزايش خدمات رفاهي و ماندگاري بيشتر متخصصين بويژه پزشكان طرح تحول سلامت شش واحد پانسيون پزشكان با اعتباري بالغ بر شش ميليارد ريال در اين بيمارستان احداث مي شود.

وي همچنين خواستار همكاري ومشاركت مسئولين و بخشداران در اجراي بهتر طرح هاي خدماتي بهداشت دهان و دندان و همچنين پايش بيماران فشارخوني و قلبي و عروقي در شهرستان شد.

زارع يكي از اقدامات خوب در اين شهرستان در دولت تدبير و اميد را احياي درمانگاه تخصصي بيمارستان 17شهريور برازجان درارائه خدمات بهتر درماني به مردم ذكر كرد.

وي دراين نشست بر نظارت جدي بر دارو و داروخانه ها ،ساماندهي بازارچه ماهي و ميگو ،برنامه ريزي حوزه بهداشت و درمان و آموزش و پرورش در ارائه خدمات بهتر براي سال تحصيلي جديد در مدارس شهرستان تاكيد كرد.

7213/1656

سرخط اخبار استان‌ها