۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰
کد خبر: 81626298
T T
۰ نفر
چيت چيان: توقف يا تداوم سدسازي در كشور نيازمند مطالعات كارشناسي است

اهواز - ايرنا - وزير نيرو گفت: اين كه در نقطه اي از كشور سدسازي متوقف و يا تداوم يابد نيازمند انجام مطالعات كارشناسي و دقيق است.

حميد چيت چيان روز پنجشنبه در جريان بهره برداري از سد انحرافي رامهرمز و كانال انتقال آب شبكه هاي آبياري و زهكشي دشت رامهرمز در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا درباره سياست وزارت نيرو در خصوص تداوم سدسازي و يا توقف آن اظهار كرد: در برخي جاها سدسازي تداوم مي يابد و در برخي مناطق نيز متوقف خواهد شد.

وي افزود: براي تصميم گيري در اين ارتباط و رسيدن به يك نقطه نظر جامع نيازمند بررسي ها و مطالعاتي هستيم كه نتايج اين مطالعات در روند تصميم گيري ها موثر خواهد بود.

با حضور وزير نيرو كه سفر خود به خوزستان را از شامگاه چهارشنبه آغاز كرده روز پنجشنبه چند طرح آبرساني و ساخت سد بهره برداري و يا عمليات اجرايي آن ها آغاز شد.

سد انحرافي رامهرمز و كانال انتقال آب شبكه هاي آبياري و زهكشي دشت رامهرمز و تصفيه خانه مدرن فاضلاب اين شهر پنجشنبه با حضور وزير نيرو بهره برداري شد.

همچنين شبكه آبياري و زهكشي و ايستگاه پمپاژ شرق شعيبيه در شهرستان شوشتر امروز پنجشنبه در سفر وزير نيرو به استان خوزستان به بهره‌برداري رسيد.

6084/6065

سرخط اخبار استان‌ها