۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۶
کد خبر: 81628005
T T
۰ نفر
بازدید معاون علمی معاونت تحقیقات ریاست جمهوری از اجرای تحول نظام سلامت در 5آذر گرگان

گرگان - ایرنا- معاون علمی، پژوهشی معاونت تحقیقات و فناوری ریاست جمهوری با هدف بررسی پیشرفت اجرای طرح تحول نظام سلامت درمركز آموزشی درمانی 5 آذر گرگان از این بیمارستان بازدید كرد.

به گزارش شنبه علوم پزشكی گلستان دكتر علی وطنی هدف از این بازدید را بررسی پیشرفت مركز آموزشی درمانی 5آذر بعد از اجرای برنامه تحول نظام سلامت عنوان كرد.

وی كه از بخش های ایزوله تنفسی، لینك شتاب دهنده خطی و بخش های جدید ارتوپدی و اتاق عمل بازدید كرد، توسعه و ارایه خدمات در این بیمارستان را مثبت ارزیابی نمود.

اجرای طرح تحول نظام سلامت با هدف كاهش هزینه های درمانی مردم و نیز بهبود خدمات درمانی و بهداشتی به مردم از 15 اردیبهشت 93 در سطح كشور آغاز شده است.

عضو هیات امنای دانشگاه علوم پزشكی گلستان به همراه جمعی از مسوولان این دانشگاه در ادامه از بخش در حال احداث سوانح و سوختگی این مركز آموزشی درمانی بازدید كرد.

بخش سوانح و سوختگی بیمارستان 5آذر گرگان هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا رییس دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان پیش از این ، یكی از دغدغه های اصلی مردم استان را راه اندازی بخش سوانح و سوختگی بیمارستان 5 آذر گرگان بیان كرده و افزوده بود كه عملیات این بخش در حال پایان است و در نیمه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مركز آموزشی درمانی پنجم آذر در سال 1310 در شهرستان گرگان تاسیس و هم اینك 400 تخت بستری داشته و بزرگترین مركز آموزشی درمانی استان گلستان محسوب می شود.

این مركز با بیش از 80 نفر پزشك در زمینه های مختلف فوق تخصصی در رشته های نفرولوژی، روماتولوژی، گوارش، غدد، ریه، جراحی ترمیمی، جراحی قفسه صدری و تخصصی داخلی، عفونی، جراحی عمومی، روانپزشكی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، قلب و عروق، داخلی اعصاب، جراحی كلیه و مجاری ادراری، چشم، گوش و حلق و بینی، رادیوتراپی و سرطان شناسی خدمات ارایه می دهد.

1648

سرخط اخبار استان‌ها