۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
کد خبر: 81644094
T T
۰ نفر

ملي پوش واليبال كشور:

آرزويم حضور در المپيك است

۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۸
کد خبر: 81644094
آرزويم حضور در المپيك است

همدان- ايرنا- ملي پوش همداني واليبال اميدهاي كشور گفت: آرزويم قرار گرفتن در تركيب تيم ملي بزرگسالان و حضور در المپيك است.

سعيد جواهري ‌توانا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: رسيدن به اين هدف دور از دسترس نيست چرا كه چيزي كمتر از بازيكنان بزرگسال نداريم و با تلاش بيشتر به اين مهم خواهم رسيد.

وي بيان كرد: هم اكنون براي حضور قدرتمند در مسابقات جهاني در تمرينات حضور داريم و اميدوارم همچون قهرماني در مسابقات آسيايي بتوانيم مدال طلاي جهاني را كسب كنيم.

جواهر توانا افزود: تيم ملي واليبال اميدهاي كشور با قهرماني در آسيا موفق شد براي نخستين بار سهميه شركت در رقابت‌هاي قهرماني جهان كه قرار است از دوم تا نهم شهريورماه امسال در شهر دبي كشور امارات برگزار شود، كسب كند و انگيزه ملي پوشان تصاحب قهرماني در اين رقابت هاي مهم است.

وي بيان كرد: تيم ملي اميدها با هدايت پيمان اكبري شرايط روبه رشدي را سپري مي كند و با اين مربي توانمند ايراني مي توانيم به قهرماني در اميدهاي جهان برسيم هر چند مسير دشواري در پيش داريم و نياز به حمايت همه جانبه مسوولان است.

وي افزود: اميدهاي واليبال كشورمان آينده سازان تيم بزرگسالان هستند و توجه جدي به پشتوانه هاي تيم ملي تداوم موفقيتهاي واليبال كشور را تضمين مي كند.

وي در ادامه درباره شرايط حضورش در فصل آينده ليگ برتر واليبال كشور گفت: از چند تيم داخلي پيشنهاد دارم و سايپا نيز پيشنهاد تمديد قرارداد داده كه در صورت جذب بازيكنان مطلوب، در اين تيم خواهم ماند.

جواهري توانا واليبال را از شهر لالجين از توابع استان همدان و زيرنظر محمدرضا فتوت مربي با سابقه واليبال همدان آغاز كرد و در سال 85 به عضويت تيم چيني‌نام لالجين در آمد تا آنكه سال 1387 شهبازي سرمربي تيم ملي نوجوانان او را به تيم ملي دعوت كرد و سپس راهي سوپر ليگ واليبال شد و پله‌هاي ترقي را يكي پس از ديگري طي كرد.

سه دوره قهرماني ليگ برتر جوانان كشور، يك دوره مقام دومي سوپر ليگ بزرگسالان كشور، سه دوره مقام سومي كشوري در ليگ و قهرماني ارتشهاي جهان و يك دوره قهرماني نوجوانان كشور به همراه قهرماني در مسابقات آسيايي زير 23 سال بخشي از موفقيت هاي اين واليباليست جوان بوده است.

7520/6993

سرخط اخبار استان‌ها