۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۱
کد خبر: 81645551
T T
۰ نفر
قهرمانی تیم ملی كشتی فرنگی نوجوانان ایران قطعی شد

دهلی نو-ایرنا- با راهیابی دو ملی پوش فرنگی به فینال مسابقات كشتی قهرمانی نوجوانان آسیا كه بعد ازظهر امروز - یكشنبه - در ورزشگاه ایندیرا گاندی دهلی نو برگزار می شود ،قهرمانی تیم ملی كشتی فرنگی نوجوانان ایران قطعی شد.

به گزارش ایرنا، در رقابت های صبح امروز «سعید یوسفی» در وزن 85 كیلوگرم فرنگی با نتیجه دو برصفر بر حریف هندی و هفت بر دو بر كشتی گیر ازبكستانی غلبه كرد و راهی فینال این مسابقات شد.

«امین میرزاده» فرنگی كار وزن 100 كیلوگرم نیز با ضربه فنی بر كشتی گیر هندی غلبه كرد و حریف قرقیزستانی خود را نیز هشت بر صفر شكست داد .

در وزن 46 كیلوگرم آزاد نیز «امیر پرسته» نیز حریف قزاق خود را 10 بر صفر مغلوب و راهی فینال این مسابقات شد.

«مهدی عشقی» در وزن 42 كیلوگرم آزاد نیز با شكست 10 برصفر حریف تركمنستانی خود و با ضربه فنی كشتی گیر قزاقستانی را شكست داد و راهی مرحله فینال شد.

«رضا علی جان زاده »در 50 كیلوگرم آزاد درمقابل ژاپن بازی را واگذار كرد و چون كشتی گیر ژاپنی به فینال این مسابقات راه یافته بود،بعد ازظهر درمسابقه رده بندی شركت می كند.

با راهیابی «سعید یوسفی» و «امین میرزاده» به مرحله فینال مسابقات كشتی فرنگی، قهرمانی تیم ملی كشورمان در این رشته قطعی شده است .

كاروان ورزشی كشورمان در مسابقات كشتی قهرمانی نوجوانان آسیا تاكنون یك مدال طلا، 9 نقره و یك برنز كسب كرده است .

تیم های ملی كشتی آزاد و فرنگی نوجوان ایران به منظور حضور در رقابت های قهرمانی سال 2015 آسیا از روز دوشنبه وارد دهلی نو پایتخت هند شده اند.

این دوره از مسابقات با حضور ١٧ تیم از كشورهای هند، ایران، ازبكستان، قزاقستان، قرقیزستان، سریلانكا، ژاپن، چین، چین تایپه، كره جنوبی، كره شمالی، سوریه، عراق، امارات، تایلند، مغولستان و پاكستان در سالن كشتی ورزشگاه 'ایندیرا گاندی' دهلی نو برگزار شده است.

*آساق*1600*1579

سرخط اخبار جهان