۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۳۲
کد خبر: 81647151
T T
۰ نفر
265كیلو گرم مواد مخدر از یك خودرو در شهرستان گناباد كشف و ضبط شد

گناباد - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان گناباد از كشف و ضبط 265 كلیوگرم موادمخدر در یك تعقیب و گریز از یك خودرو پژو 405 در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ رضا قدمگاهی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:‌ این میزان مواد مخدر از نوع تریاك در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی و شهرستان گناباد كشف شده است.

وی یادآورشد: این خودرو به مقصد یكی از استانهای شمالی كشور بود.

سرهنگ قدمگاهی ادامه داد : با تعقیب و گریز فراوان و تیراندازی خودرو متوقف و راننده 55 ساله خوردو پ‍ژو 405 بازداشت شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان گناباد متهم به همراه پرونده تنظیمی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی قبلا اعلام كرده بود كه طی دو ماه ابتدای امسال سه هزار و 800 كیلو گرم انواع مواد مخدر در این استان كشف شده است.

سرهنگ حسین مولوی نسب افزوده بود: از این مقدار سه هزار و 500 كیلو گرم توسط ماموران انتظامی و 300 كیلو گرم توسط ماموران مرزبانی كشف و ضبط شده است.

وی اظهار كرده بود: طی دو ماهه اول سال چهار هزار و 800 نفر از قاچاقچیان و توزیع كنندگان مواد مخدر در این استان دستگیر شده و در قالب چهار هزار و 155 فقره پرونده به مراجع قضایی معرفی شده اند.

به گفته وی 18 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز طی دو ماه ابتدای امسال در استان خراسان رضوی متلاشی و 130 دستگاه خودرو سبك و سنگین قاچاقچیان و توزیع كنندگان مواد مخدر توقیف شده است.

514/1211

سرخط اخبار استان‌ها