۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81647306
T T
۰ نفر
فرماندار ملكشاهی: دولت تدبیر و امید گام های موثری در عرصه های مختلف برداشته است

ایلام - ایرنا - فرماندار ملكشاهی گفت: دولت تدبیر و امید از زمان روی كار آمدن گام های موثر و مطلوبی در حوزه های مختلف برداشته است.

حسین علی موسوی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مركز ایلام ضمن تبریك سالگرد انتخابات باشكوه ریاست جمهوری 24 خرداد سال 92 اظهار كرد: مردم ایران اسلامی براساس ولایت‌ پذیری و دفاع و حراست از آرمان‌های والای شهیدان در این انتخابات بدون هیچ‌گونه دغدغه شركت كردند.

وی افزود: در چنین روزی همه اقشار مختلف مردم، بنا به تكلیف دینی و الهی و بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، عمل كرده و این حماسه بزرگ و ماندگار را خلق كردند.

فرماندار ملكشاهی ادامه داد: دولت تدبیر و امید از زمان روی كار آمدن با تمام توان خود برای حل مشكلات مردم و بخصوص نسل جوان تلاش كرده و خوشبختانه گام های موثر و مطلوبی در حوزه های مختلف برداشته است.

موسوی با اشاره به توجه دولت به مناطق محروم و اینكه تمام تلاش دولت تدبیر و امید تامین آسایش و بهبود وضعیت معیشتی مردم است، یادآور شد: توجه ویژه شخص دكتر روحانی و هیات دولت موجب شده شاخص های مرتبط با مناطق محروم در زمینه های مختلف زیربنایی از بهداشت، مخابرات از رشد قابل قبولی برخوردار شده است.

3032/6034

سرخط اخبار استان‌ها