۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81647645
T T
۰ نفر

بازداشت كلاهبردار ميلياردي زائران عتبات عاليات

۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۵
کد خبر: 81647645
بازداشت كلاهبردار ميلياردي زائران عتبات عاليات

قم - ايرنا - رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم از دستگيري فردي به اتهام كلاهبرداري 25 ميليارد ريالي از زائران عتبات عاليات با شگرد اعزام به مبلغ پايين تر از قيمت واقعي خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس، سرهنگ مهدي قدمي افزود: با اعلام شكايت يكي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري فردي از متقاضيان اعزام به عتبات عاليات با شيوه ثبت نام با مبلغي پايين تر از قيمت سازمان حج و زيارت، موضوع در دستور كار تيم مجربي از ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد خانمي از سال 1389 تاكنون در زمينه اعزام تورهاي زيارتي و سياحتي در يكي از استان هاي همجوار با قيمتي كمتر از قيمت واقعي سازمان حج و زيارت فعاليت داشته و تعدادي از هموطنان را نيز اعزام و با اين روش متقلبانه اعتماد متقاضيان بيشتري را جلب كرده است.

وي اظهار كرد: با انجام تحقيقات گسترده محل هاي احتمالي تردد و مخفيگاه متهم شناسايي شد و سرانجام وي در اقدامي ضربتي در شهر تهران دستگير و به پليس آگاهي استان قم منتقل شد.

قدمي افزود: متهم با اعتراف صريح به اتهامات خود به كلاهبرداري از يكهزار و 500 نفر با مبلغي در حدود 25 ميليارد ريال اقرار كرد.

وي با هشدار به متقاضيان اعزام به عتبات عاليات، افزود: شهروندان فريب اينگونه افراد را نخورند و طبق موازين سازمان حج و زيارت در خصوص سفرهاي زيارتي اقدام كنند تا زمينه براي كلاهبرداري اين گونه افراد فراهم نشود. ك/1

/2085/ 1175

سرخط اخبار استان‌ها