۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۴:۵۹
کد خبر: 81647966
T T
۰ نفر

حذف بوش از تبليغات براي پاك كردن خاطرات بد برادر

۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۴:۵۹
کد خبر: 81647966
حذف بوش از تبليغات براي پاك كردن خاطرات بد برادر

نيويورك- ايرنا- جب بوش نامزد انتخابات آينده رياست جمهوري آمريكا در تلاش براي پاك كردن خاطرات بد جنگ افروزي هاي دوران برادرش در اذهان مردم آمريكا، از به كارگيري نام خانوادگي اش در پوسترهاي تبليغات خودداري كرد.

به گزارش ايرنا، با گذشت 6 ماه ازاعلام كانديداتوري جب بوش، پسر و برادر دو رئيس جمهوري سابق آمريكا، وي از روز دوشنبه به صورت رسمي وارد عرصه تبليغات شد.

جب بوش 62 ساله نامزد حزب جمهوري خواه كه نام خانوادگي بوش را به يدك مي كشد، روز دوشنبه با سخنراني در دانشگاه «ديد» در نزديكي محل اقامت خود در جنوب كاليفرنيا - ايالتي كه وي زماني فرماندار آنجا بود- با حذف نام خانوادگي بوش از پوسترهاي انتخاباتي خود، خبرساز شد.

وي كه به عنوان پسر و برادر دو رئيس جمهوري سابق آمريكا در اذهان عمومي آمريكا شناخته شده، با حذف نام خانوادگي اش و استفاده از پوستر «جب و علامت تعجب(جب!)» رسما وارد عرصه تبليغات رياست جمهوري شده و در تلاش است پيام معناداري به رأي دهندگان آمريكايي منتقل كند.

خبرگزاري آسوشيتدپرس حذف نام خانوادگي بوش را به دليل زنده شدن خاطرات و ميراث به جا مانده بر دوش شهروندان آمريكايي از مشكلات دوران رياست جمهوري برادرش جرج از جمله رنج هاي جنگ عراق با شنيدن نام بوش عنوان كرده است.

با وجود اختلاف نظرهاي اساسي وي همچون در موضوع هاي مهاجرت و آموزش و پرورش با هم حزبي هاي محافظه كار حزب جمهوري خواه، وي همچنان مورد حمايت اين حزب است به طوري كه رقم كمك هاي جمع آوري شده براي تبليغات انتخاباتي وي در مدت 6 ماه گذشته، به ركورد شكني در اين عرصه نزديك شده است.

جب بوش در سفر اروپايي خود كه يك هفته به طول انجاميد، گفته بود: من قصد تغيير هويت خود را ندارم.

اروپام** ح.ك ** 2023

سرخط اخبار جهان