۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۰۱
کد خبر: 81649552
T T
۰ نفر
حماسه 24 خرداد در حقيقت پيروزي عقلانيت و اعتدال بر افراط و قانون شكني بود

ايلام - ايرنا - فرماندار سيروان گفت: حماسه 24 خرداد در حقيقت پيروزي عقلانيت، منطق، تدبير و اعتدال بر افراط، قانون شكني و خودسري بود.

مراد يگانه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: اين روز يادآور اهميت راي، اراده و بلوغ فكري مردم آگاه و فهيم ايران اسلامي در انتخاب هوشمندانه است.

وي افزود: اين انتخاب نشان داد كه عوام فريبي، غوغا سالاري و بازي با احساسات پاك ديني و مذهبي مردم محكوم به شكست است و ديگر تكرار شدني نيست.

يگانه تاكيد كرد: موضوع كليدي و حائز اهميتي كه بايستي مورد توجه مديران و كارگزاران دولت تدبير و اميد قرار گيرد بيان خدمات دولت و اطلاع رساني درست از برنامه ها و اقدامات اساسي و قابل تحسين دولت به مردم است.

به گفته وي، متاسفانه عدم وجود بسترهاي ارتباطي در جامعه مانع از اطلاع دقيق مردم از موفقيت هاي كم نظير دولت تدبير و اميد در بخش هاي اقتصادي، عمراني، سياست خارجي، اجتماعي و فرهنگي است.

فرماندار سيروان يادآور شد: سكوت و كم تحركي در برخي مديران باعث جري شدن منتقدان غيرمنصف و مهيا شدن عرصه براي سياه نمايي آنان و پاشيدن بذر ياس و نااميدي در بين توده هاي مردم مي شود.

يگانه گفت: مديران صادقانه وضعيت زير بخش هاي خود را به مردم اطلاع رساني كنند تا آنان براساس عملكرد شفاف و مستند به آمار واقعي قضاوت كرده و مديريت كارا، پاكدست و صادق را از مديريت غوغا سالار، مردم فريب و جاعل آمار تشخيص دهند.

شهرستان سيروان به مركزيت شهر لومار در 65 كيلومتري ايلام قرار دارد.

7176/6034

سرخط اخبار استان‌ها