۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۴۵
کد خبر: 81650358
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: حصار كشيدن دور كشور فقط به مردم ضربه مي زند

سنندج - ايرنا - نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي با با قدرداني از تلاش هاي تيم مذاكره كننده هسته اي براي لغو تحريم ها گفت: منزوي كردن و حصار كشيدن دور كشور فقط به مردم ضربه مي زند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حامد قادرمرزي روز چهارشنبه در نشست استاندار كردستان با روحانيون شهرستان دهگلان با اشاره به تاثير تحريم ها بر اقتصاد كشور گفت: اثرات تحريم ها در مناطق محروم بيشتر از ساير نقاط كشور است.

او گفت: رفع اين تحريم ها به نفع كشور است حتي اگر عده اي از اين مساله خوششان نيايد و مخالف مذاكرات هسته اي باشند.

اين نماينده مجلس در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه هيچكس همانند روحانيون نمي تواند در مقابل تهاجمات فرهنگي ايستادگي كند گفت: در اين راستا اين مهم نيز بايد مورد توجه قرار گيرد كه وقتي سربازي را به ميدان مي فرستيم اگر مورد توجه قرار نگيرد نمي تواند به درستي فعاليت كند.

او گفت: هم اكنون كه وضعيت معيشت معلمان در جامعه مورد توجه قرار گرفته است لازم است كه معيشت روحانيون نيز به عنوان معلمان معنوي جامعه مورد توجه قرار گيرد.

وي اظهار كرد: روحانيون همواره در تمامي عرصه هاي مختلف فعاليت داشته اند و امروز در حوزه معيشت با مشكل مواجه هستند كه بايد اين مهم بيشتر از سوي مسوولان مورد توجه باشد.

نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي افزود: تلاش داريم كه فراكسيون اهل سنت مجلس ديداري با دكتر روحاني داشته باشد و در اين ديدار بدون شك مشكلات و مسائل مربوط به اين قشر مطرح خواهد شد.

قادرمرزي در ادامه يكي از مشكلات دهگلان را مستقر نبودن اداره ثبت دانست و اظهار كرد: با توجه به اينكه در اين اداره اسناد مهمي نگهداري مي شود بايد مكان مناسبي داشته باشد و اين مهم در حال پيگيري است و بزودي انجام مي شود.

در ادامه اين آيين شماري از روحانيون شهرستان دهگلان به بيان مسائل و مشكلات خود پرداختند.ك/2

7348/6108/1904

سرخط اخبار استان‌ها