۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۸:۴۵
کد خبر: 81650740
T T
۰ نفر
مديركل ورزش و جوانان: استاندار كرمان پيگير سلامت و ورزش جامعه است

كرمان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان استان كرمان گفت: استاندار كرمان پيگير سلامت و ورزش جامعه است و اين بينش را با همكاري همه دستگاه ها در استان توسعه مي دهيم.

به گزارش ايرنا محمود محمودي نيا روز چهارشنبه در همايش هيات هاي بسكتبال استان كرمان در تالار شقايق شهر كرمان افزود: دولت تدبير و اميد سياست هاي ورزشي خود را در استان كرمان بصورت ويژه دارد.

وي بيان كرد: اين بينش و تفكر در استان كرمان صورت گرفته و همه بايد هم افزايي كنيم.

وي با اشاره به طرح توسعه ورزش در استان گفت: رشته بسكتبال يكي از رشته هاي اصلي اين طرح است.

مديركل ورزش و جوانان استان كرمان افزود: همه از ورزش مطالبه دارند و اگر ما انرژي بگذاريم كارهايي را با كمترين هزينه مي توانيم انجام دهيم.

وي گفت: اكنون بخش عملياتي طرح توسعه را انجام مي دهيم و تا پايان سال اين طرح را تكميل مي كنيم.

محمودي نيا بيان كرد: با توجه به پيشرفت تكنولوژي ورزش ارتباط نزديكي با اقتصاد، سياست، روانشناسي، علوم پزشكي و جامعه شناسي پيدا كرده است.

وي با اشاره به اينكه نياز امروز جامعه سلامت است گفت: نتيجه تحرك بدني نيز سلامت است.

وي افزود: جايگاه سر زندگي و نشاط بايد در جامعه وجود داشته باشد و هيچ چيز مانند ورزش نمي تواند ما را به اهدافمان در اين زمينه برساند.

مديركل ورزش و جوانان كرمان گفت: بايد از سياست براي ارتقاي ورزش استفاده شود نه برعكس همچنين ورزش مي تواند يك اهرم معجزه آسا براي وفاق ملي باشد و آن را بيشتر مي كند.

وي تاكيد كرد: يك مربي علاوه بر ياد دادن مهارت هاي تكنيكي به نوجوانان آنها را تهذيب مي كند و خودباوري آنها را بالا مي برد.

محمودي نيا با بيان اينكه ورزش بسكتبال جايگاه خاصي دارد گفت: بايد بستر را آماده كنيم تا خانواده ها با اعتماد كامل به سمت بسكتبال بيايند.

وي تصريح كرد: اينكه هيات بسكتبال استان كرمان قصد آموزش 500 نفر در بسكتبال را دارد نشان دهنده اين است كه بر روي جامعه هدف خود كار مي كند.

7436/3028

سرخط اخبار استان‌ها