۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۱۲
کد خبر: 81653750
T T
۰ نفر
ارائه تسهيلات اشتغال به بهبوديافتگان اعتياد كنگاوري

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار كنگاور گفت: تسهيلات اشتغال بدون محدوديت در اختيار بهبود يافتگان اعتياد كنگاوري گذاشته مي شود.

به گزارش ايرنا شريف خسروي روز شنبه در نشست ستاد مبارزه با مواد مخدر كنگاور كه در سرسراي فرمانداري اين شهرستان برگزار شد افزود: با توجه به اهميت آموزش و پيشگيري، دستگاه هاي ذيربط بايد رويكردي نوين براي پيشگيري از اعتياد داشته باشند.

وي اضافه كرد: بخش هاي پيشگيري دستگاه هاي ذيربط در جهت هم گرايي و هم افزايي بيشتر، نشست هاي مشتركي برگزار كنند و در اين راه جامعه هدف را شناسايي و برنامه هاي خود را در براي تقويت ستاد مبارزه با مواد مخدر به اين ستاد ارائه دهند.

فرماندار كنگاور با بيان اينكه نبايد شعارگرايي سرلوحه ي كار ما باشد و راهي كه مي رويم خوب است ولي بهترين راه نيست تاكيد كرد: نيروي انساني كارآمد فرصتي بزرگ براي سازندگي و توسعه اين كشور است كه بايد بخوبي از آن استفاده كرد.

خسروي با اشاره به اينكه وقتي نيروي انساني ما به موادمخدر آلوده شد تبديل به ضد فرصت مي شود تصريح كرد: با اين شرايط هزينه هاي بسياري متحمل دولت مي شود تا بتواند اين فرصت ها را بازيابي كند.

وي اظهار داشت: زماني كه يك فعاليت منفي لذت بخش است بايد براي ترك آن از لذت جايگزين بهره جست كه لذت جايگزين اعتياد مي تواند معنويات و كار باشد.

شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر82 هزار نفر داراي 2 شهر و 84 روستاست و در 90 كيلومتري شرق شهر كرمانشاه و در ورودي استان واقع شده است.

7447/8066

سرخط اخبار استان‌ها