۷ مرداد ۱۳۹۴، ۲۳:۲۹
کد خبر: 81700593
T T
۰ نفر
صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت تدبیر وامید بار دیگر شكوفا شد

همدان- ایرنا- مدیر كل آموزش و پرورش استان همدان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان كشور كه در دولت قبلی در آستانه تعطیلی پیش می رفت بار دیگر با حمایتهای دولت یازدهم شكوفا شد.

عبدالرضا فولادوند روز چهارشنبه در نشست مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان كشور با فرهنگیان و مدیران استان همدان افزود: این صندوق با عدم حمایتهای دولت قبلی در حاشیه قرار گرفته بود اما بار دیگر با حمایتهای دولت یازدهم عملكرد آن بهبود پیدا كرد.

وی اظهار كرد: با حذف سهم دولت در برنامه پنج توسعه آسیب بزرگی به بدنه این صندوق وارد شد اما متاسفانه هیچ فردی به این موضوع اعتراض نكرد.

وی با بیان اینكه این صندوق تاكنون در عرصه سرمایه گذاری به وظایف خود به خوبی عمل كرده است عنوان كرد: امید است با بهبود روابط دیپلماسی و بین المللی كشور و رفع مشكلات اقتصادی فعالیت های این صندوق بیشتر از پیش رونق پیدا كند.

وی ادامه داد: در دولت یازدهم تاكنون برای حل مشكلات معیشتی فرهنگیان گامهایی برداشته شده اما هنوز در پرداخت حقوق معلمان و پرسنل با مشكل مواجه هستیم.

وی اضافه كرد: اما امید است با برداشته شدن تحریمها و رفع مشكلات بین المللی و بهبود اوضاع اقتصادی دولت بتواند مشكلات معیشتی فرهنگیان را رفع كند.

هم اكنون 92 درصد از فرهنگیان استان همدان زیر پوشش صندوق ذخیره فرهنگیان قرار دارند.

7530/6993

سرخط اخبار استان‌ها