۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۴
کد خبر: 81705004
T T
۰ نفر
سرزمين فلسطين به نمايشگاهي براي معرفي جاهليت مدرن و تروريسم دولتي تبديل شده است

قم - ايرنا - فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب(ع) با اشاره به جنايت صهيونيست‌ ها در سوزاندن كودك فلسطيني، گفت: سرزمين فلسطين به نمايشگاهي براي معرفي جاهليت مدرن و تروريسم دولتي تبديل شده است كه آمريكا و صهيونيست ‌ها مروج آن هستند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سپاه قم، سردار مهدي مهدوي نژاد در گفت و گويي با محكوميت جنايت هولناك اخير شهرك ‌نشينان صهيونيست در به آتش كشيدن منزل يك فلسطيني كه بر اثر آن يك كودك 18 ماهه زنده زنده در آتش سوخت، اظهار كرد: اين جنايت نشان داد كه صهيونيست ‌ها مروج و مفسر عملي شعار هدف وسيله را توجيه مي‌ كند، بوده و براي نيل به مقاصد شوم و شيطاني خود از هيچ جنايتي فروگذار نكرده و حتي كودك شيرخواره را نيز زنده زنده در آتش مي‌سوزانند تا كينه خود را نسبت به مقاومت مشروع و به حق فلسطيني ‌ها بروز دهند.

وي با بيان اينكه اين جنايت جديدي نيست و اين رژيم كودك‌ كش، عمال و نيروهاي آن در سطح جهان معروف به اين قبيل جنايت ‌ها هستند، ابراز كرد: اين جنايت مصداق تروريسم مدرن و سوغات حقوق بشر مورد حمايت آمريكا است.

فرمانده سپاه استان قم با بيان اينكه قطعا جنايتكاران عقوبت اعمال ننگين خود را هر چه زودتر خواهند ديد، ابراز اميدواري كرد: خداوند بيداري به بشريت و مجامع بين ‌المللي بدهد تا از خواب غفلت بيدار شده و هر چه زودتر زمينه‌ اي فراهم شود تا اين رژيم منحط و كودك‌ كش از صفحه روزگار محو شود.

مهدوي نژاد خاطرنشان كرد: جنايت صهيونيست‌ ها در سوزاندن كودك فلسطيني، پرده جديدي از كودك كشي‌ در سرزمين‌ هاي اشغالي توسط صهيونيست‌ ها را نشان مي‌ دهد.

وي ادامه داد: امروز همه دولت ‌ها، سازمان ‌ها و مجامع بين المللي كه تاكنون در قبال جنايات رژيم صهيونيستي سكوت اختيار كرده ‌اند در قبال اين جنايت بزرگ مسوول هستند و در واقع جامعه بين المللي كه آمريكا به دروغ مدعي پرچمداري آن است برابر اين جنايت هولناك چه پاسخي داشته و براي برخورد با آن چه اقدامي را در دستور كار قرار مي‌ دهد.

فرمانده سپاه امام علي بن ابيطالب(ع) استان قم با برشماري سياهه‌ جنايات صهيونيست‌ ها طي حدود 70 سال از اشغال فلسطين، تصريح كرد: اين از عجايب روزگار است كه آمريكايي‌ ها در فضاي رسانه‌ اي ژست حقوق بشري مي‌ گيرند و آشكارا به محكوميت جنايت صهيونيست ‌ها مي‌ پردازند، اما در خلوت و پنهان از سردمداران رژيم جلاد، اشغالگر و كودك‌ كش صهيونيستي حمايت كرده و براي آنها كف مي‌ زنند.

شهرك نشينان صهيونيست بامداد جمعه يك خانه فلسطيني را در روستاي دوما در نزديك شهر نابلس به آتش كشيدند كه بر اثر آن يك كودك شيرخواره زنده در آتش سوخت و جان خود را از دست داد؛ چهار عضو ديگر اين خانواده نيز دچار سوختگي شدند. ك/1

/2085/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها