۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۳۱
کد خبر: 81708248
T T
۰ نفر
فعاليت اردوهاي جهادي و هجرت دانشجويان و دانش آموزان بسيجي چالدران آغاز شد

اروميه – ايرنا – جانشين فرمانده سپاه شهرستان چالدران از آغاز فعاليت اردوهاي جهادي و هجرت دانشجويان و دانش آموزان بسيجي اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار وحيد غفاري عصر روز سه شنبه در بازديد از روند فعاليت دانشجويان و دانش آموزان شركت كننده در اردوهاي جهادي و هجرت در روستاي زاويه سفلي شهرستان چالدران اظهار كرد: اين طرح ها با همكاري دانشجويان و دانش آموزان خواهر و برادر بسيجي سپاه شهرستان چالدران در 25 روستاي دور افتاده و محروم در زمينه هاي مختلف اجرا مي شود.
وي با بيان اينكه طرح هجرت با هدف بكارگيري جوانان و نوجوانان بسيجي در رشد و آباداني كشور و همچنين به منظور محروميت زدايي در مناطق محروم و دور افتاده به اجرا در مي آيد، افزود: امسال در اجراي اين طرح 125 نفر دانشجو و دانش آموز در عرصه هاي مختلف فرهنگي، آموزشي، عمراني، اقتصادي و كشاورزي در روستاهاي اين شهرستان فعاليت مي كنند.
غفاري اظهار كرد: امسال شركت كنندگان در طرح اردوهاي جهادي و هجرت اين شهرستان 9 مدرسه، دو پل و سه واحد مسكوني را در روستاهاي چالدران مرمت و بازسازي مي كنند.
دانشجويان و دانش آموزان شركت كننده در اين طرح علاوه بر انجام فعاليت هاي سازندگي در كلاس هاي علمي، فرهنگي و هنري تا پايان شهريور ماه شركت خواهند كرد.
برگزاري كلاس هاي احكام، قرآن، طرح زندگي اسلامي، بهداشت عمومي ، مشاوره و مامايي از جمله برنامه هاي جنبي اردوهاي هجرت و جهادي هستند.
شهرستان چالدران با بيش از 50 هزار نفر جمعيت در 220 كيلومتري مركز آذربايجان غربي واقع است.
2093/7128

سرخط اخبار استان‌ها